کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316268 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سرمایه‌گذاری 120 میلیون دلاری کوالکام در شارپ

سرمایه‌گذاری 120 میلیون دلاری کوالکام در شارپ
کوالکام اعلام کرد که بر اساس قراردادی که امروز بین یکی از شرکت‌های زیر مجموعه این کمپانی و شارپ منعقد شده است، این کمپانی ازین پس شریک تجاری این شرکت سازنده لوازم الکترونیکی، که شرایط چندان خوش اقتصادی هم ندارد، خواهد بود.

بر اساس گفته‌های کوالکام، شارپ و پیکس‌ترونیکس -از زیر مجموعه‌های کوالکام- پیش از این توافق‌نامه‌ای در زمینه تکنولوژی صفحات نمایش امضا کرده بودند و این قرارداد جدید آن همکاری را گسترش خواهد داد. محوریت قرارداد جدید تکنولوژی IGZO، تکنولوژی صفحات نمایش جدید شارپ است که در حال حاضر بهترین گزینه برای آینده این صنعت می‌باشد.

میزان فروش شارپ در سه ماهه دوم و سوم سال جاری با ۱۶ درصد کاهش نسبت به سال گذشته به ۱.۱ تریلیون ین (۱۳.۷ میلیارد دلار) رسیده است. همچنین سود خالص این کمپانی به ۳۸۷.۶ میلیارد ین رسیده که حدود ۳۹.۸ میلیارد ین نسبت سال گذشته کاهش داشته است. اما قطعا شکست‌های شارپ نتیجه عدم تلاش این کمپانی نبوده است. این کمپانی پیش‌تر اقدامات زیادی مانند تعدیل کارکنان یا حتی فروش دارایی‌های خود، در زمینه صرفه‌جویی مالی انجام داده بود.

ماه گذشته گزارشاتی مبنی بر سرمایه‌گذاری ۳۷۵ میلیون دلاری کوالکام و اینتل در شارپ منتشر شده بود. بر اساس ایمیلی که امروز به دست CNET رسید، کوالکام رسما تایید کرد که قصد سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیون دلاری در این کمپانی را دارد. بر اساس توافقات صورت گرفته نیمی از این سرمایه تا آخر سال جاری میلادی و ۶۰ میلیون دلار باقی مانده آن در نیمه اول سال آینده به شارپ پرداخت خواهد شد.

اما احتمالا تزریق مالی به شارپ به همین جا و صرفا به کوالکام ختم نخواهد شد، چرا که هفته گذشته نیز شایعاتی مبنی بر علاقه دل و اینتل به سرمایه گذاری در شارپ شنیده می‌شد. اما تا اینجای کار هیچکدام از این دو کمپانی این شایعات را تایید نکرده‌اند.

در کنار مباحث مالی این قرارداد، کوالکام به این نکته اشاره کرده است که با توجه به تبحر پیکس‌ترونیکس در زمینه تکنولوژی صفحه نمایش‌های کم مصرف، همکاری شارپ و پیکس‌ترونیکس باعث افزایش شتاب پیشرفت تکنولوژی IGZO خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12350 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1391/09/16 تعداد مشاهده: 1826
سافت گذر