کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویندوز RT روی اچ‌تی‌سی HD2 : فلفل نبین چه ریزه!

به گزارش سافت‌گذر ؛ گوشی معرکه اما ناکام اچ‌تی‌سی را یادتان هست؟ HD2 با پورت ویندوز RT خود این روزها به یکی از خبرسازترین گوشی‌های دنیا تبدیل شده است.
 
اچ‌تی‌سی HD2 گوشی‌ای است که نه به خاطر آمار فروشش، بلکه به دلیل همه‌کاره بودنش نسبت به سیر گوش‌های موجود در بازار در تاریخ ثبت خواهد شد؛ به همین دلیل هم هست که هکرهای بی‌شماری فقط با شنیدن نام این گوشی دهانشان آب می‌افتد!

اگر یادتان باشد، اچ‌تی‌سی HD2 یکی از آخرین گوشی‌هایی بود که با (مرحوم) سیستم‌عامل ویندوز موبایل به بازار آمد و بسیاری امیدوار بودند که سیستم عاملش به ویندوز فون 7 آپدیت شود. اگرچه این آرزو هیچ‌گاه به حقیقت نپیوست؛ اما این گوشی اکنون حیات دوباره پیدا کرده و نه تنها به ویندوز فون 8 بلکه به ویندوز RT هم ارتقا داده شده است.

البته پورت کردن این سیستم‌عامل‌ها روی HD2 مدتی است که در حال جریان است و بر و بچه‌های انجمن XDA مشغول کار روی این گوشی هستند؛ اما گفتیم بازدیدکنندگان از این وبسایت هم از جریان بی‌خبر نمانند.

* اگر شما هم HD2 دارید احتمالاً به طور حرفه‌ای هم با گوشی‌های همراه سر و کار دارید؛ در این صورت حتماً سری به انجمن XDA بزنید تا یا از امروز و یا از مدتی دیگر از شاهکار هکرهای موبایلی لذت ببرید.

اگر شما هم یکی از صاحبان پر افتخار اچ‌تی‌سی HD2 هستید، شاید بتوانید ویندوز RT را روی گوشی خود اجرا و با آن کار کنید. اما اگر تصمیم می‌گیرید وارد این مسیر شوید، ابتدا خود را برای چندین مانع آماده کنید، کاسه‌ای از صبر به دست بگیرید و وارد انجمن XDA شوید تا درباره روند تبدیل گوشی خود به تبلت بیش‌تر بیاموزید. البته هنوز زود است که بخواهید منتظر راه‌نمایی قدم به قدم و ساده برای این پورت باشید.

انجه فعلاً باید بدانید این است که دستگاهی که زمانی یک تکه آهن تلقی می‌شد که مایکروسافت هم فراموشش کرده است، اکنون در هیجان ویندوز RT دوباره زنده شده است. هنوز خبری درباره ثبات سیستم‌عامل ویندوز RT روی این گوشی و یا کار کردن همه ویژگی‌های آن خبری نشنیده‌ایم (این مراحل مدتی طول می‌کشد)؛ اما تا همین جا هم خبر پورت شدن ویندوز RT روی اچ‌تی‌سی HD2 به اندازه کافی هیجان‌انگیز هست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12730 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/10/09 تعداد مشاهده: 1514
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

ماهان 1391/10/09 22:03
حیف پورت hdmi نداره
امیر HD2 1391/10/09 19:47
تکه اهن؟ناکام?من الان رو این گوشی آندروید 4.1.2 رو دارم!!!!این تکه آهنه....با همین گوشی چندی پیش ویندوز فون 7.8 که تقریبا همون 8 تجربه کردم....و الان 2 تا رام که مبتنی بر اندروید 4.2 هست تو XDA معرفی شده.....این گوشی شاهکار HTC هست و خواهد بود....من با ایم گوشی اندروید 2.1- 2.2- 2.3- 2.3.3- 2.3.5- 4.1.1- 4.1.2 و ویندوز فون 7- 7.5- 7.8 رو تجربه کردم!فقط HD2