کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9193 | مشاهده و دانلود: 739650242 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/27 | اعضاء: 316690 | نظرات: 37901
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

CES امسال از دید رئیس سابق بخش ویندوز: رایانه‌های عالی بر اساس ویندوز 8

به گزارش سافت‌گذر ؛ نمایشگاه CES امسال تمام شد؛ اما هنوز هم خبرهایی از آن منتشر می‌شود که جدید است؛ به عقیده رئیس سابق ویندوز، در نمایشگاه امسال، فناوری دستگاه‌های قابل حمل پیشرفت و فناوری تلویزیون‌های سه بعدی پسرفت کرد.

نمایشگاه CES امسال هم به پایان رسید و تا دلتان بخواهد گزارش، ستون نظرات و ویدیو درباره این نمایشگاه فناوری تهیه شد. امروز «استیون سینوفسکی» رئیس سابق بخش ویندوز مایکروسافت هم نظرات شخصی خود درباره این نمایشگاه را در وبلاگ جدیدش منتشر کرد.

این پست بلندترین پست وبلاگ «سینوفسکی» تا کنون و مثالی از یک «گزارش سفر» شرکتی است. وی می‌نویسد: «مدیران من از همان اولین روزهایی که من را به سفرهای تجاری می‌فرستادند، از من می‌خواستند در ازای پرداخت هزینه سفرم توسط کمپانی، گزارش سفرم را برایشان بنویسم.» وی همچنین چندین پیشنهاد را هم برای نوشتن یک گزارش مناسب از سفر تجاری برای مقامات بالاتر مطرح کرده است.

اما بپردازیم به نظرات «سینوفسکی» درباره نمایشگاه CES. وی هم درباره بخش‌هایی توضیح می‌دهد که به نظرش دارند رو به جلو می‌روند (محصولات بیش‌تری در زمینه دستگاه‌های قابل حمل، افزایش کیفیت ساخت) و هم درباره بخش‌هایی که عقیده دارد در نمایشگاه CES امسال رو به عقب حرکت کرده‌اند (تلویزیون‌های سه بعدی، جعبه‌های رسانه‌ای).

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ علاوه بر محصولات و فناوری‌هایی که در نمایشگاه امسال دیدیم، برخی محصولات هم وجود دارد که تازه دارند خبرساز می‌شوند؛ مثل فناوری جدیدی که سینوفسکی گوشه‌هایی از آن را افشا کرده است.

همان‌طور که می‌توانید حدس بزنید، «سینوفسکی» درباره رایانه‌هایی صحبت کرد که دارای سیستم‌عامل ویندوز 8 هستند و به ویژه به تبلت بازی Edge ساخت کمپانی Razer اشاره کرد که قرار است به بازار بیاید و گفت این تبلت «قطعات جانبی شگفت‌آوری برای بازی» دارد. وی همچنین گفت که تبلت 20 اینچی «پاناسونیک» (تصویر بالا) هم با وضوح صفحه 4000 پیکسلی خود «مرا شگفت‌زده کرد؛ دیدن کیفیت تصاویر اتوکد، ارزش واقعی سخت‌افزار و نرم‌افزار به کار رفته در این تبلت را نشان داد.»

رئیس سابق ویندوز همچنین درباره یک فناوری جدید اما هنوز محرمانه هم صحبت کرد که در نمایشگاه CES 2013 دیده بود؛ این فناوری برای تلویزیون و سایر دستگاه‌هایی ایجاد شده که هنوز نامی از آن‌ها برده نشده است. «سینوفسکی» در این‌باره می‌گوید: «این فناوری از یک دوربین جدا (مثلاً دوربین گوشی آیفون) استفاده می‌کند و به کمک پردازنده مرکزی یا گرافیکی، با پردازش حرکات دست شما رابط کاربری دستگاه را کنترل می‌کند. این فناوری ارزان‌تر، کوچک‌تر و ساده‌تر از سایر روش‌های مشابه است. من خودم کار این فناوری را دیدم و به نظر من بسیار عالی جواب می‌دهد؛ می‌توان گفت هیچ فاصله زمانی‌ای بین حرکات دست و عکس‌العمل دستگاه وجود ندارد. این فناوری همچنین به عنوان یک درایور عمل می‌کند؛ بنابراین می‌توان از آن برای کنترل بازی‌ها و نرم‌افزارهای لمسی موجود نیز استفاده کرد. همچنین می‌توان به سادگی به جای دست، استفاده از یک شیء دیگر (نظیر میله، شمشیر، یا حتی گرز) را نیز برای استفاده در بازی، برای این فناوری تعریف کرد.»

به غیر از این که این فناوری حاصل کار «آزمایشگاه‌های دانشگاهی» است، هنوز اطلاعات دیگری درباره آن در دست نیست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12985 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/10/25 تعداد مشاهده: 1773
سافت گذر