کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316363 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فیلم بگیرید، عکس بگیرید، جایزه بگیرید!

فیلمسازان و هنرمندان زیادی در دنیا، به ساخت فیلم با گوشی تلفن همراه علاقمند شده اند.  این روزها عکاسی و فیلمساری با موبایل می تواند یک فعالیت کاملا حرفه ای باشد و برای این آثار جشنواره های متعددی وجود دارد که از آن جمله می توان به جشنواره «فیلم های جیبی» pocket film festival  اشاره کرد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از مجله شبکه؛ در کشور ما نیز برای اولین بار جشنواره ای برای علاقمندان به فیلمسازی و عکاسی با تلفن همراه راه اندازی شده است. اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران،  می‌کوشد تا با شناسایی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های تلفن همراه به عنوان یک رسانه فراگیر در بین عموم مردم، زمینه‌های مناسب برای حضور و فعالیت علاقمندان به خلق آثار هنری با تلفن همراه را در قالب برگزاری نمایشگاه، میزگردهای تخصصی و کارگاه‌های آموزشی فراهم کند. این جشنواره با حمایت مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود و علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به اين سایت ضمن کسب اطلاعات در بخش های مختلف آن شرکت کنند.

 

حمایت سامسونگ از اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران
حمایت از رویدادهای فرهنگی، یکی از اقدامات ارزشمندی است که کمتر مورد توجه بخش تجاری بوده است. اما این نکته مورد توجه شرکت سامسونگ قرار گرفته و براین اساس در برگزاری اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران مشارکت دارد. شركت سامسونگ در راستاي اهداف اين جشنواره برنامه‌هاي متنوعي در همراهي با بخش‌هاي مختلف جشنواره دارد كه از آن جمله مي‌توان به همراهي اين شركت در برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي فيلم‌سازي با موبايل اشاره كرد. شركت سامسونگ با مشارکت در برپایی کارگاه‌های آموزشی، به فرهنگسازی در زمینه استفاده هر چه حرفه‌ای‌تر از قابلیت‌های تلفن همراه می‌پردازد و با تشريح تکنیک‌های عکاسی و فیلمسازی خلاق با تلفن همراه کاربرد هنری گوشی‌های موبایل را آموزش مي‌دهد. گوشی های گلکسی نوت 2 و اس3 از تازه ترین محصولات موبایل سامسونگ است که قابلیت های بسیار متنوعی برای ساخت فیلم و عکسبرداری در اختیار کاربران خود قرار می دهد.
كارگاه‌هاي آموزشي «اولين جشنواره فيلم و عكس همراه تهران» با هدف ارتقا دانش فیلمسازی دانشجویان و دانشگاهیان از آذر ماه سال جاری آغاز شد و تا نيمه دي ماه در 20 دانشگاه کشور ادامه داشت. شرکت سامسونگ در این کارگاه‌های آموزشی به معرفی تازه‌ترین دستاورد های فناوری دوربین‌های تلفن همراه و جدیدترین محصولات خود به جامعه دانشگاهی ایران پرداخت.

 

ایده‌ها منتظر نمی‌مانند
سامسونگ ضمن حمایت از برگزاری اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران،  در بخش رقابتی این جشنواره، حضور دارد و مسابقه «ایده ها منتظر نمی مانند» را برگزار می کند.  علاقمندان به شركت در اين مسابقه مي‌توانند فيلم‌ها و عكس‌هاي گرفته شده با تلفن همراه با موضوع «ایده ها منتطر نمی مانند» را به سايت جشنواره ارسال كنند. برای شرکت در این مسابقه استفاده از انواع گوشی های موجود در بازار مجاز است و برگزیدگان این شانس را دارند که برنده یکی از محصولات موبایل شرکت سامسونگ باشند. مسابقه «ایده‌ها منتظر نمی‌مانند» فرصتی است برای اهدای گوشی های سامسونگ به کسانی که در زمینه عکاسی و فیلمبرداری ایده های خلاقانه دارند تا بتوانند از گزینه ها و امکانات خوب این گوشی ها برای گرفتن عکس بهره بگیرند. مسابقه سامسونگ با موضوع «ایده‌ها منتظر نمی‌مانند» در کنار بخش اصلی و ویژه اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، یکی از بخش های رقابتی این جشنواره است. جايزه‌هاي اين بخش به سه نفر اول در  دو رشته فيلم و عكس اهدا مي‌شود. به نفرات اول در هر دو رشته يك دستگاه گلكسي نوت 2 ، نفرات دوم يك دستگاه تبلت گلكسي نوت 10.1  و  نفرات سوم يك دستگاه گلكسي اس 3 اهدا خواهد شد.

 

نور، صدا ... حرکت!
با ابتکار سامسونگ و به بهانه برگزاری اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، ده هنرمند مطرح کشورمان در عرصه بازیگری و کارگردانی برای این جشنواره با موبایل  فیلم می سازند. آثار ساخته شده توسط این هنرمندان در بخش غیر رقابتی «نگاه هنرمند» به نمایش در خواهد آمد. این آثار با هدف ارتقای دانش کاربران گوشی های سامسونگ در زمینه فیلمسازی با تلفن همراه ساخته می شوند و شیوه های ساخت یک فیلم حرفه ای به کمک گوشی موبایل را به مخاطبان علاقمند، نشان می دهند. آثار خلق شده توسط این ده هنرمند، در اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در کنار سایر آثار رسیده به جشنواره، برای عموم به نمایش در می آید.

 

Photophone؛ هدیه سامسونگ به علاقه‌مندان عکاسی
شرکت سامسونگ به عنوان حامی اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، اپلیکیشن فوتو فون را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان به عکاسی با موبایل قرار داده است. Photophone  نرم‌افزاری برای ارتباط با اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران و شرکت کنندگان در این جشنواره است که روی پلت فرم آندروید فعال می‌شود.
photophone   یک اپلیکیشن اجتماعی است که امکان عکاسی، انتخاب و ارسال عکس به جشنواره فیلم و عکس همراه تهران را فراهم می کند. همچنین دارندگان این اپلیکیشن می‌توانند عکس های رسیده به این جشنواره را ببینند،  به هر عکس امتیاز بدهند و تعداد امتیازهای هر عکس را پی‌گیری کنند. امکان تگ گذاری روی عکس ها و جستجوی عکس بر اساس تگ ها نیز در این اپلیکیشن فراهم شده است.  دسترسی به اخبار و تازه های اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران  نیز در اپلیکیشن photophone مهیا شده است. کاربران بعد از اعلام نتایج داوری با استفاده از این اپلیکیشن می توانند عکس های برگزیده توسط هیات داوران را ببینند.  پس از اتمام اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، ارتباط علاقمندان به عکاسی و فیلمبرداری با موبایل توسط اپلیکیشن photophone تداوم خواهد یافت.
Photo phone  مبتنی بر Html 5 طراحی شده است. این اپلیکیشن به صورت رایگان به علاقمندان عرضه شده و از سایت سامسونگ ، سایت بازار و سایت اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران قابل دانلود است. 


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13011 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: shabakeh-mag.com تاریخ خبر: 1391/10/27 تعداد مشاهده: 2197
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1391/10/27 08:39
سلام من نصب کردم ولی نرم افزار ارور میده وقتی میخواد به سایت مورد نظر وصل شهlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus