کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فناوریهای برتر در یک دهه گذشته برگزیده شدند

گوشی هوشمند آیفون، شبکه اجتماعی توئیتر و شبکه تبلیغات اینترنتی Craigslist چند نمونه از فناوریهایی محسوب میشوند که توانستند نام خود را در لیست Webby Awards مربوط به بهترینفناورییک دهه گذشته ثبت کنند.


بر اساس لیست منتشر شده از سوی مرکز Webby Awards، لیست فناوریهای برتر یک دهه گذشته به ترتیب تاریخ عرضه، به قرار زیر است:
شبکه تبلیغاتی Craigslist در سال 2000 از سانفرانسیسکو خارج شد و توانست تصور عام در حوزه تبلیغات را متحول کند و انقلاب بزرگی در این زمینه به وجود آورد.

تولد دایرهالمعارف آنلاین Wikipedia در سال 2001 میلادی نشان داد که اینترنت میتواند ارتباط میان کاربران خارجی با یکدیگر را برقرار سازد تا هماکنون این سایت اینترنتی 14 میلیون مقاله را به 271 زبان مختلف دنیا شامل شود.

راهاندازی مرکز Napster در سال 2001 میلادی که باعث شد روشبهاشتراکگذاری موسیقیها و تصاویر ویدیویی در اینترنت بین کاربران تغییر کند.

سرویس IPO گوگل در سال 2004 که توانست باعث ایجاد تحولات بزرگ و عمیق در اینترنت شود.

انقلاب بزرگ تصاویر ویدیویی آنلاین در سال 2006 که با افزایش پهنای باند اینترنتی، کاهش قیمت دوربینهای دیجیتالی، راهاندازی سایت اینترنتی YouTube و هجوم حجم عظیمی از فایلهای ویدیویی عمومی و تخصصی به اینترنت اتفاق افتاد.

گسترش شبکههای اجتماعی فیسبوک و تولد توئیتر در سال 2006 که راههای تعامل و ارتباط کاربران با دوستان و اعضای خانواده را تغییر داد.

عرضه گوشی آیفون در سال 2007 میلادی که دسترسی کاربران به اینترنت در هر نقطهاز طریق تلفنهمراه را فراهم کرد.

تبلیغات اینترنتی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2008 که باعث رونق شبکههای اجتماعی شد و بر محبوبیت این فضا بین رایدهندگان و سرمایهگذاران آنلاین افزود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1333 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: همکاران سیستم تاریخ خبر: 1388/09/08 تعداد مشاهده: 1314
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر