کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316371 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل کردن توییتر و فیس بوک از سال 2010

گوگل روز دوشنبه در مراسمی،از راهاندازی سرویس جدیدی خبر داد که اطلاعات آنی وبلاگها، وبسایتهای خبری،توییتر و پایگاههای اجتماعی آنلاین محبوب دیگر را در نتایج جستوجو نمایش میدهد.


مقامات گوگل اعلام کردند این سرویس، اطلاعات بیش از یک میلیارد صفحه وب از جمله توییتر، مایاسپیس و فیسبوک را جمعآوری میکند و آنها را از طریق نتایج جستوجو در معرض دید کاربران قرار میدهد.

امیت سینگال(Amit Singhal)، یکی از مقامات گوگل در مراسمیدر موزه تاریخ کامپیوتر کالیفرنیا اعلام کرد: اطلاعات با سرعتی در این سرویس جمعآوری میشوند و به نمایش درمیآیند که نمونه آن را در هیچجای دیگری نمیتوان یافت و در این فضاست که ثانیهها مهم میشوند.

این غول اینترنتی همچنین اعلام کرد این برای اولین بار است که یک موتور جستوجو اطلاعات بلادرنگ وبسایتهای دیگر را در نتایج خود در اختیار کاربران قرار میدهد. به گفته سینگال، حجم وسیعی از اطلاعات لحظه به لحظه در اینترنت رد و بدل میشود، ولی اینکه کاربر به درستی بتواند نتایج جستوجوی مرتبط با کلیدواژه خود را بیابد، موردی است که این محصول گوگل را متمایز میکند.

شاهکار فنی

گوگل اعلام کرد که این سرویس ساخته شده و چند روز دیگر در سرتاسر جهان در دسترس خواهد بود. البته در حال حاضر بهروز شدن اطلاعات توییتر انجام میگیرد، اما انتظار نمیرود که بهروز رسانی اطلاعات فیسبوک و مایاسپیس در نتایج جستوجو، تا سال 2010 امکانپذیر شود.

براساس این گزارش، جریان اطلاعات بلادرنگ علاوه بر این که در صفحه نتایج معمولی گوگل به نمایش درخواهد آمد، روی گوشیهای هوشمند نظیر آیفون و گوشیها ی مبتنیبر سیستمعامل آندرویید گوگل نیز در دسترس خواهد بود. در حالی که گوگل جزییات مالیقراردادش با توییتر، مایاسپیس و فیسبوک را فاش نمیکند، فیسبوک در بیانیهای عمومیاعلام کرد از این همکاری هیچ پولی عایدش نمیشود و بهروز رسانیهای این سایت که در گوگل به نمایش درمیآید، مربوط به صفحات پروفایل کاربران این شبکه اجتماعی میشود و هر کسی میتواند این اطلاعات را از طریق وب ببیند.

مقامات گوگل راهاندازی این سرویس را از نظر فنی یک رویداد برجسته در دنیای جستوجوی اینترنتی دانستند. ماریسا مهیر، نایب رییس گوگل میگوید: جمعآوری تمام آپدیتها در عرض چند ثانیه و فراهم کردن امکان جستوجوی آنها بلافاصله پس از انتشار روی وب یک شگفتی بزرگ در دنیای فناوری است که به کاربران سراسر جهان امکان میدهد به سرعت به اطلاعات جدید دسترسی پیدا کنند.

به گفته بیز استون، بنیانگذار توییتر، این شرکت از همکاری با گوگل هیجان زده است. استون میگوید: ارتباط، ارتباط، ارتباط! این کاری است که ما از آن سر رشته نداریم، اما گوگل آن را خوب بلد است.

رقابت به اوج میرسد

واکنش به بیانیه گوگل در بین وبلاگنویسها عمدتا مثبت بوده است.

باس فندنبلد (Bas Fan Den Beld) یکی از نویسندگان وبلاگ searchcowboys.com میگوید: جستوجوی بلادرنگ ایده فوق العاده ای است و گام بعدی در جستوجوی اینترنتی به حساب میآید.مایکروسافت هم برای اینکه از رقیب خود عقب نماند، برای نمایش فیدهای توییتر با این شرکت قرارداد بسته است.

رایان سینگل کارشناس وب سایت Wired.com میگوید: ابتکار جدید گوگل برای نمایش بلادرنگ اطلاعات، نشان دهنده عزم این غول اینترنتی برای حفظ جایگاه خود در صنعت جستوجوی اینترنتی با وجود فشار بیسابقه از سوی رقباست.

دن سالیوان، عضو وب سایت searchengineland که آخرین اخبار و اطلاعات موتورهای جستوجو را منتشر میکند، میگوید: مایکروسافت موتور جستوجوی بینگ را رو کرد، پس گوگل هم باید زهر چشم میگرفت و نشان میداد حرفهای جدیدی برای گفتن دارد.

در حال حاضر گوگل حدود 65 درصد بازار جستوجو را در اختیار دارد و سهم بینگ مایکروسافت که به تازگی با گوگل قرارداد بسته به 30 درصد رسیده است.

رایانش بصری

غول جستوجو همچنین از سرویس جدیدی به نام Google Goggles رونمایی کرد.

این سرویس جستوجوی تصویری به کاربران امکان میدهد به جای استفاده از کلمات، یک عکس را بارگذاری و جستوجو کنند.

این ابزار پیشرفته پایگاه داده گوگل را جستوجو میکند تا اطلاعات مربوط به عکس مورد نظر را ارایه دهد. سرویس Google Goggles در حال حاضر فقط روی پلات فورم موبایلی آندرویید فعال است.

ویک گاندوترا، نایب رییس مهندسی گوگل میگوید: ما در آستانه یک سفر بصری و عصر کاملا جدیدی از رایانش هستیم که طی آن ابزارها به ما کمک میکنند به جستوجو و کاوش دنیای اطراف خود بپردازیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1364 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی‌تی ایران تاریخ خبر: 1388/09/18 تعداد مشاهده: 1627
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر