کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اصلاح نرخ خدمات اینترنت پرسرعت

كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات در جدیدترین مصوبه خود تعرفه خدمات اينترنت پرسرعت از طريق فناوري ADSL را براساس محاسبه پارامترهاي سرعت، ضريب اشتراك و حجم مورد استفاده تعیین کرد که براساس آن ارائه‌كنندگان خدمات موظف شده‌اند در بسته‌هاي تعرفه‌اي خود نرخ سرعت خط و مدت زمان ارائه خدمات را به صورت شفاف به متقاضيان ارائه كرده و در قرارداد مشتركان لحاظ كنند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از جام علمی، پیش از اين براساس مصوبه 49 كميسيون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه خدمات اينترنت پرسرعت مبتني بر سرعت و ضريب اشتراك تدوين شده بود كه عدم شفافيت در ميزان استفاده، ناهمگوني در تعرفه‌هاي خدمت‌دهندگان اينترنت و عدم انطباق تعرفه‌ها با حجم مورد استفاده كاربران را در پي داشت؛ براین اساس کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با اصلاح این مصوبه عرضه خدمات اينترنت پرسرعت از طريق فناوري ADSL را براساس محاسبه پارامترهاي سرعت، ضريب اشتراك و حجم مورد استفاده تعیین کرد.

 

در این مصوبه جديد ارائه‌كنندگان خدمات موظف شده‌اند در بسته‌هاي تعرفه‌اي خود، نرخ سرعت خط و مدت زمان ارائه خدمات را به صورت شفاف به متقاضيان ارائه كرده و در قرارداد مشتركان لحاظ كنند.

 

كاهش تعرفه‌ها به صورت پلكاني با افزايش حجم مورد استفاده توسط كاربران و تعيين كف براي  تعرفه‌ها به منظور جلوگيري از رويه‌هاي ضدرقابتي از مواردي است كه در مصوبه جديد كميسيون پيش‌بيني شده است.

 

لطف الله سبوحی معاون بررسيهاي فني و صدور پروانه سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي در این باره و با اشاره به ضرورت انطباق محاسبه تعرفه خدمات اينترنت با روال‌هاي موجود در دنيا اظهار داشت: با در نظر گرفتن منافع كاربران و ارائه‌كنندگان خدمات در مصوبه 152، مكانيسمي به صورت پويا تعريف شده كه براساس آن در صورت تغيير تعرفه پهناي باند اينترنت بين‌الملل و خدمات انتقال، تعرفه خدمات اينترنت براي كاربران نهائي متناسب با اين پارامترها در هزينه نهایي تعديل مي‌شود.

 

وی تصريح كرد: با توجه به ماهيت نامتقارن خدمات ADSL كه در آن مشتركان نسبت به دريافت اطلاعات از شبكه اقدام مي‌كنند ارائه‌كنندگان خدمات براساس این مصوبه ملزم شدند در محاسبه ترافيك مشتركان، براي مجموعه دريافت و ارسال، به ميزان 25 درصد حجم ترافيك اضافي براي مشتركين پيش‌بيني كنند.

 

معاون بررسيهاي فني و صدور پروانه سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي در تشريح تفاوت بين مصوبه 49 و 152 كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات درباره خدمات اينترنت پرسرعت گفت: در مصوبه قبلي حداكثر ضريب اشتراك يك به 10 تعريف شده بود كه در مصوبه 152 به منظور بهبود كيفيت خدمات، حداكثر ضريب اشتراك يك به 8 تعيين شده و ارائه‌كنندگان خدمات موظف شدند سرعت خط را به ميزان يك به 8 براي مشتركان تضمين كنند و براي ضرايب اشتراك كمتر از اين مقدار نيز تعرفه تغيير نمي‌كند.

 

کیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات در جلسه شماره 152 خود با توجه به بررسی های تعرفه خدمات اینترنت پرسرعت از طریق فناوری " ADSL "و بر اساس قیمت تمام شده این خدمات، نرخ های جدیدی را برای ارائه به کاربران مصوب کرد که براساس این مصوبه، ارائه کنندگان خدمات می تواند به صورت ثابت ماهیانه حداکثر مبالغی نیز به عنوان هزینه برقراری و نگهداری مطابق با تعرفه های مدنظر از مشترکان خود دریافت کنند.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13686 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: jamnews.ir تاریخ خبر: 1391/12/09 تعداد مشاهده: 1947
سافت گذر