کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316371 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

2010 رونق به IT باز می گردد

آخرین بررسی شرکت Goldman Sachs در زمینه میزان پرداخت پول و کسب درآمد در صنعت فناوری اطلاعات نشان میدهد که در سال 2010 درخواست بازارهای جهانی برای خرید سختافزارهای جدید مانند سرورها و رایانههای شخصی افزایش خواهد یافت و نفوذ سیستمعامل ویندوز 7 بین کاربران بیشتر خواهد شد.

همکاران سیستم- شرکت Goldman پیشبینی کرده است که میزان پرداخت پول و کسب درآمد در صنعت فناوری اطلاعات طی سال جاری میلادی در مجموع 8 درصد کاهش مییابد و در ادامه، در سال 2010 میلادی 4 درصد بیشتر میشود.

این بررسی از 100 مدیر صنعت فناوری اطلاعات از فهرستFortune 1000 انجام گرفته است که مربوط به برترین شرکتهای جهان میشود.

در این بررسی مشخص شد که در حوزه نرمافزار، پرداخت پول برای خرید نرمافزارهای مخصوص سرورها بیشتر به تولیدات شرکتهای VMware و Red Hat مربوط میشود و در این میان، نرمافزارهای مجازیسازی مبتنی بر SaaS ساخت شرکتهای VMware، Salseforce.com و Critix فروش بهتری نسبت به سال جاری خواهد داشت.نیمی از شرکتکنندگان در تحقیق اعلام کردند که قصد دارند در سال میلادی آینده سرورها، رایانههای شخصی و سیستمهای ذخیرهسازی اطلاعات خود را بهروز کنند. در این میان گفته شده است که بیشتر سرمایهگذاری این مدیران مربوط به حوزه سختافزاری میشود.مرکز Goldman در گزارش نهایی خود به نتایج تحقیقات اخیر شرکت IDC نیز اشاره کرده و گفته است که در سه ماهه سوم سال جاری میلادی میزان عرضه جهانی رایانههای شخصی نسبت به سه ماهه دوم امسال 17 درصد و نسبت به فصل سوم سال قبل دو درصد افزایش یافته است.

افزایش بهروزرسانی رایانههای شخصی بیشتر به تمام شدن عمر مفید رایانهها و خاتمه یافتن دوران سودمندی آنها مربوط میشود. در این میان، کارشناسان به این نتیجه رسیدهاند که ویندوز 7 نیز تاثیرات فراوانی بر بازار جهانی رایانههای شخصی گذاشته است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1380 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی‌تی ایران تاریخ خبر: 1388/09/24 تعداد مشاهده: 1428
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر