کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316306 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جوایز جانبی برای خرید دستگاه های دیجیتالی

نویسنده: مریم عسگری
منبع: دنیای اقتصاد

از قدیم گفتهاند دندان اسب پیشكشی را نمیشمارند،، اما آیا این به آن معنی است كه هر هدیهای را بدون اما و اگر بپذیریم؟ حتی اگر به آن نیاز نداشته باشیم؟

گاه نیز باید لطف و محبت ارائهدهنده هدیه را جبران كنیم.
شاید عجیب باشد، اما انگار این روزها رسم شده است برای برخی از هدایایی كه دریافت میكنیم، هزینه پرداخت كنیم. به عبارت سادهتر برای خود هدیه بخریم. آن هم هدایایی كه شاید به آنها نیازی نداشته باشیم، البته شاید بتوان از پذیرفتن سرباز زد و در عوض هزینه آن را هم نپرداخت. پس گاهی میتوان دندان اسبی را كه پیشكش میشود، شمرد و حتی هدیه را رد كرد. نگران نباشید، به كسی بر نمیخورد، زیرا این هم مثل خیلی از چیزهای دیگر امروزه مرسوم شده است.

برگ سبزی تحفه جیبهایم
طی یك سال اخیر كه بازار كالاهای مختلف، از جمله لوازم صوتی و تصویری و كامپیوتر با ركود دست و پنجه نرم میكند، فروشندگان برای به فروش رساندن اجناس خود علاوه بر كاهش قیمتها، دست به اقدامات دیگری میزنند كه ارائه پروموشن یا همان هدایای خرید یكی از این اقدامات است.
البته این موضوع (ارائه پروموشن روی كالاها) در مورد انواع تلویزیون به ویژه السیدیها مشهودتر است تا سایر كالاها و شركتهای عرضهكننده معتقدند ارائه این هدایا تا حدود زیادی باعث جلب توجه مصرفكنندگان به سوی بازار میشود. به همین دلیل بسیاری از شركتهای عرضهكننده برای تلویزیونهای خود هدایایی مانند دستگاه پخش دیویدی، سینمای خانگی، دوربین عكاسی، دوربین فیلمبرداری و... در نظر گرفتهاند.

اما نكته اینجا است كه قیمت این هدایا روی قیمت كالای خریداری شده كشیده شده است و در صورتی كه خریدار علاقهای به دریافت این پیشكش از فروشنده نداشته باشد، مبلغ این هدیه از قیمت كالای خریداری شده كسر میشود. به هر حال، این هدایا در ازای خرید به خریداران ارائه میشود و این خریداران هستند كه باید تصمیم بگیرند این هدیه را بخرند یا خیر. موضوعی كه مطرح است این است كه برخی از مصرفكنندگان معتقدند هدایای ارائه شده توسط شركتها كالاهای قدیمیهستند كه در بازار فروش چندانی ندارند و شركتهای عرضهكننده به بهانه ارائه هدیه، كالاهای قدیمیخود را دوباره در بازار عرضه میكنند، اما نمایندگیهای فروش این موضوع را تكذیب كرده و میگویند كالاهای ارائه شده به هیچ وجه قدیمینیست و شامل مدلهای روز است. اعطای هدایای ویژه به حكم قرعه به خریداران نیز ترفند دیگری است كه به وسیله آن مصرفكنندگان برای خرید كالا تشویق میشوند.

اقدام بیثمر
شاید حدود یك سال پیش كه سامسونگ برای خرید تلویزیونهای السیدیاش جوایزی را در نظر گرفت توجه مصرفكنندگان تا حدود زیادی به سوی این برند و كالاهایش جلب شد، اما اكنون شرایط عوض شده و نه تنها این موضوع برای مصرفكنندگان چندان جذاب نیست، بلكه برخی از شركتهای عرضهكننده هم ارائه كالاهایی را كه هزینه دارند، اقدامیبیهوده میدانند و به آن تن نمیدهند.

سونی و پاناسونیك از دسته شركتهایی هستند كه بر خلاف سایر رقبای خود به ارائه پروموشن به خریداران اعتقادی نداشته و كالاها را بدون هدیه به فروش میرسانند. به عقیده این شركتها، ارائه پروموشن تاثیر چندانی در جلب توجه مصرفكنندگان ندارد و محصولات این برندها مشتریان خود را دارند.

نادمی،مدیر فروش شركت مهوار الكترونیك، نیز میگوید: ارائه پروموشن به مصرفكنندگان یك سیاست كرهای است و آنها با این اعتقاد كه ارائه محصولات به صورت پكیج باعث میشود مصرفكننده راحتتر خرید كند و توجهش به سوی كالاهایی كه به مصرفكننده هدیه میدهند جلب شود. وی در مورد كالاهایی كه به عنوان هدیه به مصرفكنندگان ارائه میشود هم گفت: امكان ندارد كالاها قدیمیباشد و تمام پروموشنهایی كه توسط مهوار الكترونیك به مصرفكنندگان اهدا میشوند، جزو مدلهای روز هستند.

علینی، مدیر بخش ماركتینگ شركت سامسرویس، عرضهكننده محصولات صوتی و تصویری سامسونگ هم در این باره گفت: در حال حاضر تمام رنج تلویزیونهای این شركت به غیر از سایزهای 22،25و32 با پروموشن به مصرفكنندگان ارائه میشود و ارائه این پروموشنها تاثیر زیادی در روند تقاضا برای این كالاها داشته است.

بر اساس اعلام این شركت، ارائه این پروموشنها برای فروش تلویزیونهای LED تاثیر خوبی داشته است.
اما بخش ماركتینگ شركت گلدیران، با ارائه پروموشن برای تلویزیونهای LED موافق نبوده و میگوید: ارائه پروموشن برای محصولات نورسیده اقدام مناسبی نیست و در مرحلهای كه این محصولات به تازگی وارد بازار شدهاند، ارائه پروموشن اقدام بیهودهای است. بر اساس اعلام این شركت، الجی تنها برای تلویزیونهای LCD پلاسما پروموشن ارائه میدهد.


الجی و سینمای خانگی
اگرچه بخش ماركتینگ شركت گلدیران اعلام كرده است كه برای تلویزیونهای LED هیچ پروموشنی در نظر نگرفته است، اما خرید السیدیهای این برند هدایایی را نصیب خریداران میكند.
پس اگر برای خرید تلویزیونهای 26 و32 اینچ این برند اقدام كنید یك دستگاه پخشكننده دیویدی با مدل 4550 دریافت میكنید كه قیمت آن 45 هزار تومان است. به عنوان مثال، مدل 32LH700 با قیمت 845 هزار تومان به فروش میرسد كه هدیه آن دیویدیپلیر مذكور است. این شركت برای مدلهای 37 اینچ خود نیز MINI HOME THEATER هدیه میدهد.

سایزهای بالای 42 اینچ هم سینمای خانگی دریافت میكنند. پس اگر یك تلویزیون السیدی 37 اینچ خریداری كنید كه قیمت آن یك میلیون و 240 هزار تومان باشد، میتوانید یك سینمای خانگی با مدل 735 دریافت كنید كه قیمت آن 180 هزار تومان است و به ازای خرید یك تلویزیون 40 اینچ كه قیمتی حدود یك میلیون و 950 هزار تومان دارد، میتوانید یك سینمای خانگی با مدل 780 دریافت كنید كه قیمت آن 450 هزار تومان است و در صورت عدم تمایل برای دریافت هدیه میتوانید از خرید سر باز زنید و در مقابل مبلغ سینمای خانگی از روی كل مبلغ كسر میشود.


سامسونگ پرتبلیغات
سامسونگ، یكی از بزرگترین ارائهدهندگان پروموشن روی كالاهای صوتی و تصویری در بازار داخلی به حساب میآید. این شركت علاوه بر اینكه روی تلویزیونهای LCD خود، بلكه روی تلویزیونهای LED هم پروموشن ارائه میدهد. به گفته علینی، مدیر بخش ماركتینگ این شركت، سامسونگ به ازای خرید تلویزیونهای 40 تا 55 اینچ LED خود به خریداران سینمای خانگی با مدلهای جدید و به روز هدیه میدهد و در صورت عدم تمایل خریدار پروموشن به وی اهدا نمیشود و مبلغ هدیه از كل قیمت كسر میشود. وی افزود: این شركت در ازای خرید تلویزیونهای LCD با سایز 32 تا 55 اینچ نیز به خریداران دوربین عكاسی با مدلهای ES-10 و ES-55 ارائه میدهد. همچنین برخی از مدلهای این تلویزیونها هدایایی نظیر سینمای خانگی با مدلهای TZ-225، TZ-325 در نظر گرفته شده است كه قیمت این سینماهای خانگی حدود 280 تا 330هزار تومان است.

علینی مدل 55B7000 را از تلویزیونهای LED پرفروش این برند معرفی كرد كه هدیه آن یك سینمای خانگی با مدل TZ425 است. قیمت این تلویزیون همراه پروموشن 5 میلیون و 670 هزار تومان و قیمت سینمای خانگی نیز 560 هزار تومان است كه در صورت عدم تمایل مصرفكننده به دریافت هدیه مبلغ هدیه از روی قیمت تمام شده كسر میشود. وی همچنین مدل 46B690 را از LCDهای پرفروش این برند معرفی كرد كه با قیمت دو میلیون و 690 هزار تومان به فروش میرسد و پروموشن آن یك دستگاه سینمای خانگی با مدل TZ-325 است. قیمت این سینمای خانگی هم 430 هزار تومان است.

بانی سوپر اسلیم
مهوار الكتریك هم كه معتقد است ارائه پروموشن به مصرفكنندگان یك سیاست كره‌‌ای است، برای تلویزیونهای سوپر اسلیم یا فوق باریكش سینمای خانگی ارائه میدهد. به گفته نادمی،‌‌مدیر فروش این شركت، سایزهای 42و47 اینچ از مدل DV1 كه به ترتیب با قیمت دو میلیون و 850 هزار تومان و سه میلیون و 700 هزار تومان به فروش میرسند، شامل هدایایی چون سینمای خانگی با مدل G60 است كه قیمتی معادل 400 هزار تومان دارد.

شارپ ژاپنی پسند
مادیران، عرضهكننده تلویزیونهای شارپ و ایكسویژن نیز تا پیش از این برای این تلویزیونها هدایای زیادی در نظر گرفته بود، اما اینك تنها برای یك مدل از تلویزیونهای LED شارپ پروموشن در نظر گرفته است.

بر اساس اعلام این شركت، در حال حاضر مدل 40LE700 كه با قیمت دو میلیون و 298 هزار تومان به فروش میرسد، همراه یك سینمای خانگی 398 هزار تومانی به فروش میرسد.
این شركت اعلام كرد كه در صورتی كه خریدار از دریافت هدیه خودداری كند هیچ مبلغی از تلویزیون كسر نمیشود، این نشاندهنده این است كه هدیه مورد نظر فروشی نیست. این شركت هم اعلام كرد این هدایا مدلهای روز هستند و به هیچ وجه قدیمینیستند.

ختم كلام
میخواهید دندان این اسب پیشكشی را بشمارید، میخواهید نشمارید.
به هر حال برگ سبزی است تحفه درویش، شاید هم جیب شما.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1381 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: آی‌تی ایران تاریخ خبر: 1388/09/24 تعداد مشاهده: 1424
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر