کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316333 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افت 40 درصدی خریدوفروش موبایل در کشور

خریدوفروش گوشی‌ موبایل نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 30 تا 40 درصد کاهش یافته است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛رییس کارگروه تلفن همراه در مجمع عالی واردات در گفت وگو با موبنا با اشاره به کاهش 30 تا 40 درصدی این کالای دیجیتالی اظهار داشت: هرساله با قرار گرفتن در ماه پایانی سال میزان تقاضا برای این کالای ارتباطی افزایش چشمگیری می‌یافت اما هم اکنون بازار این کالای ارتباطی و دیجیتالی روزهای سرد و کم رونقی را پشت سر می‌گذارد.
"مهدی عبقری" افزود: امسال گرانی تمامی کالاها که به دلیل نوسانات مکرر ارز صورت گرفته باعث شده تا بازار کالاهای دیجیتالی به خصوص موبایل روزهای سرد و کم رونقی را طی کند.
وی افزود: در حال حاضر میزان خریدوفروش برای این کالای ارتباطی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به طور چشمگیری کاهش یافته است به طوری که استمرار این شرایط باعث شده تا برخی از فروشندگان برای فروش کالاهایشان مجبور به تعدیل قیمت شوند.
رییس کارگروه تلفن همراه در مجمع عالی واردات گفت: به دلیل گرانی تمامی کالاها مشتریان مجبور به تامین نیاز اولیه خود هستند به همین دلیل نیز به خرید گوشی موبایل و یا تعویض آن توجه چندانی ندارند .
عبقری افزود: دو برابر شدن قیمت گوشی‌های موبایل و لوازم جانبی آن باعث شده تا این کالای ارتباطی با تمایل چندانی از سوی مشتریان روبرو نباشد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13919 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/12/22 تعداد مشاهده: 1691
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

حسن 1391/12/22 22:59
بنظر من علت اصلی اینه که مردم اومدن رایتل به بازار رو تحریم کردن والا قیمتها که خوبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!