کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316441 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حقایق خواندنی از شبکه‌های اجتماعی

طبق جدیدترین مطالعه‏ ای که در خصوص رسانه‏ های اجتماعی و تاثیر آنها بر زندگی افراد انجام شده است، شبکه ‏های اجتماعی نظیر فیس‏بوک و توییتر قادر خواهند بود تا انرژی کاربرانشان را تخلیه کرده و آنها را با اختلالاتی روبرو کنند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ طبق آمارها و ارقام به دست آمده از این پژوهش، تاثیر شبکه‏ های اجتماعی بر زندگی کاربران تا حدی گسترده شده است که بر سایر جوانب و ابعاد زندگی این افراد تاثیر گذاشته است.
بر این اساس ارسال یک پیام بر روی شبکه‏ های اجتماعی در هنگام رانندگی 38 درصد زمان واکنش افراد را کاهش می‏ دهد. درحالیکه این زمان بسیار بیشتر از نوشیدن و یا سیگار کشیدن هنگام رانندگی است.
همچنین 45 درصد از کاربران شبکه ‏های اجتماعی چنانچه به اینترنت و بعد از آن صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی دسترسی نداشته باشند، احساس نگرانی و اضطراب می‏ کنند و از همه اینها بدتر اینکه 64 درصد از این کاربران، درخواست دوستی افراد غریبه را نیز به راحتی می پذیرند.
طبق نتایج به دست آمده از این تحقیق کاربران هنگام خاموش کردن تلفن همراه خود و یا اجتناب از استفاده از اینترنت، علائم و نشانه های افرادی را دارند که در تلاش برای ترک مواد مخدر هستند.

زنگ خطر
اگر می‏ خواهید به یک اعتیاد مجازی گرفتار نشوید و سیطره شبکه‏ های اجتماعی بر کلیه ابعاد زندگی‏تان را کاهش دهید، توصیه‏ های زیر را بخوانید و جدی بگیرید:
- اشخاصی که بطور روزانه و به ویژه قبل از خواب از شبکه‏ های اجتماعی استفاده می‏ کنند، با اختلالات شدید خواب درگیرند. پس زمان استفاده از این شبکه‏ ها را محدود کنید.
- زمانی که مشغول انجام فعالیت دیگری هستید در شبکه‏های اجتماعی پرسه نزنید. این شبکه ‏ها قاتل تمرکز فکری شما هستند.
- هرگز درخواست دوستی افراد غریبه را نپذیرید. حتی در مورد پذیرش درخواست‏های دوستی آشنایان هم محتاط عمل کنید. شاید بهتر باشد بعضی از آنها را فقط در دنیای واقعی ملاقات کنید.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایمن رایانه پندار، نماینده رسمی و انحصاری شرکت پاندا سکیوریتی در ایران، در نهایت اینکه اگرچه استفاده از شبکه ‏های اجتماعی جزئی از زندگی روزمره کاربران شده است و حتی به اعتقاد آنها زندگی بدون وجود این شبکه‏ ها معنای واقعی خود را از دست داده است اما به شما توصیه می‏ کنیم به شبکه‏ های اجتماعی اجازه ندهید تا شما را درگیر خود کنند بلکه این شما باشید که آنها را تحت کنترل خود در بیاورید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14357 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/01/26 تعداد مشاهده: 1875
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

محمدملایی 1392/01/27 00:06
با سلام من فکر می کنم شبکه های اجتماعی مانندفیس بوک و...حاصل افکار فراماسونری هاست وقصدی جز تخریب افکار وبنیان های خانواده وبطورکل اهداف متعالی بشریت را ندارند همین بس که نسل جوان وگاها نوجوان مارو بشدت تحت تاثیر خودش قرارداده ومانع از افکار نوین می کنند وهرگونه که تمایل داشته باشندافکار جوانان ما را تحت سیطره خود می گیرند...lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol boluslay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung