کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316392 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شرکتهای مخابراتی کره، موظف به کاهش قیمتها شدند

کمپانی های مخابراتی در کره بدستور وزارت علم، آی سی تی و آینده، موظف به کاهش قیمت ثبت نام از مشترکین تلفن همراه شدند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از خبرآنلاین؛ در نقشه دولت کره هزینه اولیه ثبت نام برای سرویس های موبایل تا سال 2015 به طور کلی حذف خواهد شد و به همین خاطر دولت به شرکتهای مخابراتی دستور داده تا قبل از 2015، قیمتهای ثبت نامی خود را پایین نیز بیاورند.
سالهاست شرکتهای کره ای برای کاربرانی که قصد گرفتن سرویس تلفن موبایل دارند، هزینه ای را هنگام اولین ثبت نام دریافت می کنند که به آن one-off administration fee می گویند.
طبق نقشه وزارت علم،آی سی تی و آینده کره جنوبی، امسال این هزینه باید 40 درصد کاهش داشته باشد و تا سال 2015 به کلی وجود نداشته باشد.
سیاستهای جدید مخابراتی را رییس جمهور کره پارک جیون-های به وزرای کابینه خود ابلاغ کرده است. این وزارتخانه می گوید از هر کاربر تازه ثبت نام شده در شرکتهای مخابراتی بین 24 هزار وون (21 دلار) تا 39600 وون (35 دلار) هزینه گرفته می شود که بدین ترتیب سالانه رقمی بالغ بر 500 میلیارد وون (447 میلیون دلار) را شامل می شود که به نفع مردم خواهد بود تا چنین هزینه ای را پرداخت نکنند.
کمپانی SK Telecom  در کره جنوبی بزرگترین شرکت مخابراتی محسوب می شود که 39600 وون (35.36 دلار) کاربران را شارژ می کند و این در حالی است که کمپانی هایی مانند KT و LG Uplus به ترتیب مردم را 24 هزار وون (21 دلار) و 30 هزار وون (26 دلار) شارژ می کنند.
بر اساس یافته های وزارت علم، آی سی تی و اینده کره، 24 کشور در دنیا چنین هزینه هایی را حذف کرده اند. به گفته سخنگوی این وزارتخانه بدنبال شکایات مردمی در این خصوص متوجه شدیم که بسیاری از کشورهای پیشرفته چنین هزینه ای را حذف کرده اند و ما نیز تصمیم گرفتیم چنین کاری را انجام دهیم.
گروههای شهری (سازمانهای حامی مصرف کنندگان) شرکتهای مخابراتی را به بار کردن هزینه های پنهان اضافی به دوش کاربران موبایل متهم کرده اند و از سوی دیگر در رقابت با یکدیگر نیز سعی کرده اند قیمتها را پایین بیاورند و حالا این موضوع نیز بر آنها فشار خواهد آورد؛ چیزی که مردم مصر به انجام آن با حمایت دولت هستند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14449 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: khabaronline.ir تاریخ خبر: 1392/01/31 تعداد مشاهده: 1589
سافت گذر