کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316306 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بزرگ‌ترین تلفن جهان در دستان سامسونگ

گلكسی نوت

هنوز مشخص نیست آیا فبلت‌ ها در آینده نزدیک موفق خواهند بود یا خیر، اما مطابق انتظار، سامسونگ از تلفن همراهی جدید خبر داده است که به خانواده گلکسی‌نوت خواهد پیوست. این سری گوشی‌ها که گلکسی مگا نام دارد، در دو اندازه ۵٫۸ و ۶٫۳ اینچی عرضه می‌شود.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، هر چند تصویر بزرگتر شده است، اما رزولوشن گوشی ۵٫۸ اینچی از گلکسی نوت ۲ کمتر شده و باتری آن نیز عمر کمتری دارد البته نسخه ۶٫۳ اینچی به اندازه گلکسی نوت ۲ رزولوشن دارد و باتری آن نیز بهتر کار می‌کند. جالب آن‌که سامسونگ با عرضه این گوشی رکورد بزرگترین گوشی هوشمند جهان را که بیشتر در اختیار Huawei با ۶٫۱ اینچ بود، شکسته است.

دوربینی برای زمان حرکت

این دوربین کوچک و جمع و جور برای ورزشکاران خطردوست بسیار مناسب است؛ زیرا در شرایط دشوار، بهتر کار می‌کند.تصویر آن البته از کیفیت خیره‌ کننده‌ای برخوردار نیست اما سرعت لنز آن برای گرفتن تصاویر هنگام حرکت، ارزش این دوربین را دوچندان می‌کند. قابلیت انتخاب میان حالت‌ های خودکار و دستی، همچنین صفحه لمسی LCD و اتصال Wi-Fi از دیگر قابلیت‌ های این دوربین است.

تزریق مدار الکترونیکی در مغز

گروهی از دانشمندان موفق شدند مداری الکترونیکی تولید کنند که می‌تواند به طور مستقیم به مغز تزریق شود. این دستگاه که اندازه آن فقط ۲۵ میکرون است، حدود یک‌ چهارم موی انسان ضخامت دارد. بدن انسان و بخصوص مغز در مقابل اشیای بیرونی مقاومت می‌کند. این آزمایش که یکی از نخستین آزمایش‌ های نسل خودش است، توسط پرفسور جان راجرز و مایکل بروچاس انجام شده است. این دو یک ارائه از LED تشکیل داده‌اند که بعد از ورود به مغز، روشن می‌شود و می‌توان متوجه شد زمان و کارایی این مدار به چه صورت خواهد بود.

تشخیص هویت به سبک فیلم‌های علمی ـ تخیلی

به نظر می‌رسد کم‌کم دوران کارت‌ های پلاستیکی به اتمام می‌رسد و پیشرفت در فناوری امنیت، تشخیص از طریق اطلاعات بیومتریک را ساده‌تر می‌کند.AOPtix Stratus نام دستگاهی کوچک است که با کمک دوربین آیفون می‌تواند چهره، اثر انگشت و صدای فرد را تشخیص بدهد.

این دستگاه می‌تواند یک دیتابیس از افراد مجاز بسازد. این دستگاه برای گوشی‌های آیفون ۴ به بعد ساخته شده است. نرم‌افزار استراتوس ۱۹۹ دلار قیمت‌ گذاری شده است و شرکت سازنده، برای دستگاه جانبی نیز، مبلغی جداگانه دریافت می‌کند. گفته می‌شود اپل قصد دارد در تولید آیفون بعدی، از اسکنرهای بیومتریک استفاده کند.

گوگل برای مردگان

گوگل به تازگی سرویس جدیدی راه‌اندازی کرده است که در صورت وقوع اتفاقی مرگبار برای کاربران آنها می‌توانند تکلیف حساب جی میل خود را مشخص کنند.این قابلیت که Inactive Account Manager نامیده می‌شود، پس از فعال‌سازی توسط کاربر و گذشت ۳، ۶، ۹ یا ۱۲ ماه از غیرفعال بودن، حساب به طور خودکار حذف می‌شود البته گزینه‌های دیگری چون به اشتراک‌گذاری محتویات با کاربر دیگر نیز وجود دارد. این قابلیت در سرویس‌ های جی میل، گوگل‌ پلاس، یوتیوب، بلاگر و گوگل وویس فعال شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14612 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/02/09 تعداد مشاهده: 1815
سافت گذر