کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316136 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مراقبت همه‌جانبه از رایانه

رایانه

ویروس‌ یاب‌ ها، ابزارهای امنیتی، ابزارهای بهینه‌ساز سیستم، برنامه‌های تعمیر رجیستری و بسیاری از برنامه‌های دیگر از جمله برنامه‌هایی محسوب می‌شود که برای تامین امنیت در یک رایانه و همچنین برقراری ثبات و افزایش کارایی آن طراحی شده‌ است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، آیا تا به ‌حال از چنین برنامه‌هایی استفاده کرده‌اید؟ تابه‌حال قصد داشته‌اید مشکل کاهش سرعت سیستم‌عامل را با استفاده از چنین نرم‌افزارهایی رفع کنید تا مجبور به نصب مجدد ویندوز نباشید؟ این هفته قصد داریم نرم‌افزاری را به شما معرفی کنیم که تمام این ابزارها را به صورت یکجا در خود جای داده است و شما را قادر می‌‌کند با نصب یک برنامه، علاوه بر برخورداری از امکانات نرم‌افزارهای امنیتی و ویروس‌ یاب‌ ها، از امکانات ابزارهای بهینه‌ساز سیستم‌عامل نیز بهره‌مند شوید.

مراقبت حرفه‌ای
نرم‌افزار قدرتمند Advanced SystemCare Ultimate با امکانات منحصر‌به‌فرد برای تامین امنیت در برابر ویروس‌ها، کرم‌ها، ابزارهای جاسوسی و… کاربرد دارد و علاوه بر تامین امنیت شما به‌صورت آفلاین و آنلاین، قادر به افزایش کارایی سیستم‌عامل بوده و این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از حداکثر توان سیستم‌عامل در اجرای امور بهره‌مند شوید.

برترین‌های امنیت
همان‌طور که می‌دانید BitDefender یکی از برترین نرم‌افزارهای امنیتی است. این نرم‌افزار در بخش امنیتی خود با بهره‌مندی از فناوری BitDefender شما را قادر می‌‌کند از رایانه‌تان در برابر انواع حملات اینترنتی و بدافزارها محافظت کنید و همچنین با بهره‌مندی از موتور ضد ابزارهای مخرب IObit از شر تهدیدات اینترنتی در امان باشید.
جلوگیری از آلودگی به انواع ویروس، تروجان و کرم، حفاظت در برابر تهدیدات اینترنتی، حفاظت در برابر فایل‌های اشتراکی و دانلودی و تامین امنیت بدون کاهش سرعت اجرای برنامه‌ها در سیستم‌عامل، از امکانات قابل ذکر در این بخش به‌شمار می‌رود.

افزایش بازدهی
همان‌طور که بیشتر به آن اشاره کردیم یکی دیگر از امکانات این نرم‌افزار، افزایش کارایی و سرعت اجرای برنامه‌ها در سیستم‌عامل است. نرم‌افزار Advanced SystemCare Ultimate به شما این امکان را می‌دهد تا با کمک بیش از ۲۰ ابزار بهینه‌ساز، سرعت اجرای برنامه‌ها را در سیستم‌عامل افزایش داده و مشکلات رایج در آن را نیز رفع کنید.
افزایش سرعت وب گردی تا ۳۰۰ درصد، بهینه‌سازی بدون وقفه، پاکسازی عمیق رجیستری، افزایش بهره‌وری هارد‌دیسک و بسیاری از موارد دیگر از جمله امکانات این بخش به‌شمار می‌رود. نرم‌افزار Advanced SystemCare در سه نسخه رایگان، حرفه‌ای و جامع طراحی شده است که نسخه جامع یعنی Advanced SystemCare Ultimate تمام امکانات نسخه‌های دیگر را در خود جای داده و کامل‌ ترین نسخه از این نرم‌افزار به‌شمار می‌رود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14732 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/02/16 تعداد مشاهده: 1780
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1392/02/17 01:05
سلام سافی جون من چند روز پیش این نرم افزار رو تو بخش نظرات راجع به آنتی ویروس کومودو به خودتون معرفی کردم برنامه بدی نیست اما سرعت وبگردی رو زیاد نمیکنه و یه مقدار سیستم رو سنگین میکنه چون از موتور بیت دفندر استفاده میکنه در ضمن حجم آپدیت روزانه اش نسبتا بالاست حدود 20 مگابایت روزی جالبترین قسمت این نرم افزار vulnerability fix است که کارش بستن حفره های امنیتی سیستم است در کل اگر حجم آپدیتش براتون اهمیت نداره استفاده کردنش ضرر نداره