کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316467 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با اعضای جدید خانواده گالکسی اس4 سامسونگ آشنا شوید!

به گزارش سافت‌گذر ؛ گالکسی اس4 سامسونگ هم مثل نسل‌های قبلی سری گالکسی اس، محصولی بسیار موفق برای سامسونگ به حساب می‌آید و این کمپانی اکنون تصمیم گرفته تا از این موفقیت نهایت استفاده را ببرد و گوشی‌های دیگری را سوار آخرین قطار موفقیتش بکند.

هرچند تقریباً دو ماه از معرفی گالکسی اس4 سامسونگ می‌گذرد؛ اما تنها چند هفته است که این گوشی وارد مرحله توزیع بین‌المللی شده است. با وجود این‌که فروش محصول جدید سامسونگ موفقیت بالایی را تجربه کرده است؛ اما خالی از اشکال نیز نبوده است.

در اواخر ماه مارس مشخص شد که پردازنده هشت هسته‌ای و پر سر و صدای سامسونگ موسوم به Exynos 5 در بازارهای اصلی مثل آمریکا و انگلیس جایی نخواهد داشت، بلکه در اس4های توزیع شده در این بازارها از پردازنده چهار هسته‌ای «کوال‌کام» مدل «اسنپ‌دراگون 600» استفاده خواهد شد. یکی دیگر از ناراحتی‌های مشتریان نیز از این بود که پایین‌ترین مدل این گوشی که مدل 16 گیگابایتی آن بود فقط 8/82 گیگابایت فضای خالی داشت و 45 درصد از فضای کل گوشی را سیستم‌عامل اندروید و برنامه‌های پیش‌فرض گوشی اشغال کرده بودند.

 

علی‌رغم این مشکلات، گالکسی اس4 مسلماً محصولی فوق‌العاده موفق خواهد بود؛ همان‌طور که نسل‌های قبلی گالکسی هم موفق بودند. سامسونگ نیز طبیعتاً به دنبال استفاده از این فرصت و محبوبیت بالای این سری از محصولاتش است. سایت «سام‌موبایل» گزارش داده که سامسونگ در حال تولید گوشی‌های جدیدی است تا خانواده اس4 را گسترده‌تر کند؛ اولین گوشی از این سری نیز قرار است ماه آینده معرفی شود.

به گزارش سافت‌گذر ؛ با توجه به مشخصات گوشی‌های جدید سری گالکسی اس4، به نظر می‌رسد این محصولات جدید دارای تنوع بیش‌تر و با جیب مردم سازگارتر باشند.

گفته می‌شود گالکسی اس4 «زوم» در هفته اول ماه ژوئن در اروپا معرفی خواهد شد و دارای دوربینی 16 مگاپیسلی است. با وجود این که دوربین «زوم» از دوربین 13 مگاپیکسلی اس4 بهتر است؛ اما ظاهراً هم وضوح و هم اندازه صفحه نمایش آن نسبت به اس4 پایین‌تر خواهد بود. «زوم» دارای صفحه نمایش 4/3 اینچی کیو اچ‌دی با وضوح 960 در 540 پیکسل خواهد بود؛ در حالی که اس4 صفحه‌ای 5 اینچی و فول‌اچ‌دی با وضوح 1920 در 1080 دارد. با وجود این‌که «زوم» از کارت‌های حافظه میکرو اس‌دی تا 64 گیگابایت پشتیبانی می‌کند؛ اما تنها 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

دو عضو دیگر نیز در اوایل ماه ژوئیه به خانواده اس4 اضافه خواهند شد: گوشی تنومند گالکسی اس4 «اکتیو» با بدنه «نارنجی متالیک» و جذابش، و گوشی ریزه‌میزه‌ای به نام گالکسی اس4 «مینی». همان‌طور که می‌توان حدس زد، «اکتیو» بدنه‌ای نرم و ضد آب دارد. به گزارش سایت BGR، «مینی» هم مثل «زوم» دارای صفحه 4/3 اینچی و کیو اچ‌دی با فناوری «سوپر آمو ال‌ای‌دی» است؛ اما دوربینش به جای 16، فقط 8 مگاپیکسلی است.

ضمناً گفته می‌شود اعضای جدید خانواده گالکسی اس4 قرار است اواخر همین ماه جاری میلادی به طور رسمی معرفی شوند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14825 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/02/21 تعداد مشاهده: 1682
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

مینا 1392/03/31 14:30
دیروز خریدمش عالیـــــــــــــــــــــــــــــــــه <3
علی جوادی 1392/02/21 21:45
به افتخارش...همیشه مؤفق بوده و هست...ضد آبش رو میخرم حتی شده با فروختن کلیه م...
با تشکر از سافی جون
سلام 1392/02/21 18:29
خوب یود
سینا 1392/02/21 17:35
هیچ علاقه ای به آشنایی باهاشون ندارم. از وقتی که سامسونگ برای بار دوم به ایران و ایرانی توهین کرد دیگه نمیخوام هیچ وقت از محصولاتش استفاده کنم. چرا باید جیب کسایی رو پر کنم که به ملتم و مردمم توهین می کنند؟lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus