کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316395 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قدغن شدن اینترنت کافه ها در اوهایوی امریکا!

رسنای ایالتی رای به غیر قانونی شدن اینترنت کافه ها در اوهایو داد.
 


به گزارش سافت‌گذر به نقل از خبرآنلاین؛ سنای اوهایو با 27 رای موافق در مقابل 6 رای مخالف، اینترنت کافه ها را در این ایلات غیر قانونی اعلام کرد.
اینک فرماندار جان کاسیچ باید این مصوبه درون ایالتی را امضا کند.
سناتور بیل سیتز که به لایحه رای مخالف داد با جملاتی طنز آلود گفت: بهتر بود به جای تعطیل کردن اینترنت کافه ها، برایش قانون می نوشتیم و حالا 6 تا 8 هزار نفر در این ایالت باید فقط خدا را برای آینده خود بطلبند!
وی قبلا گفته بود با اینترنت کافه ها می توان درآمدزایی کرد و مردم نیز از قبل این کسب و کار، درآمد داشته باشند.
وی افزود با این کار دادستانها که نمی خواستند برای حل کردن مشکلات حقوقی خود را تکان داده و در شهر جابجا شوند، راحت شدند و دیگر نیازی به جدا کردن گندم از کاه ندارند!
اینترنت کافه ها در این ایالت ، ساعتی اینترنت را به کاربران اجاره داده و با گذاشتن جایزه برای سرویس گیم و نیز فروش کارتهای تلفن، کاسبی بدی نداشته اند.
دادگاه منطقه ای ششم اوهایو وجود اینترنت کافه ها را قانونی دانسته بود که بعدا این نظر حقوقی توسط دادگاه منطقه هشتم برعکس شد و اظهارات دادگاه هشتم مبنی بر پاتوق شدن اینترنت کافه ها توسط قماربازان غیر قانونی ، بهانه ای برای تغییر رای شد.
مایک دیوان دادستان دادگاه منطقه هشتم با این دستور و با همکاری پلیس در ماه آوریل،6  اینترنت کافه را در منطقه کویاهوگا تعطیل کرد.
سناتور "جیم هاگز" نیز در همراهی با دادستان ، اینترنت کافه ها را محلی برای پول شویی، کلاهبرداری، قاچاق مواد مخدر و انسان دانست که باید تعطیل شوند. وی گفت اینترنت کافه ها بیشتر از اینکه مفید باشند، مضر برای مردم هستند.
مایکل نلسون وکیل کلیولند می گوید راه بعدی انجام رفراندوم در این زمینه است که باید دنبالش را گرفت و به نتیجه رسید تا جلوی تعطیلی اینترنت کافه ها را گرفت.
گفته می شود بعد از امضای این مصوبه توسط فرماندار، از ماه ژ‍وئن می توان آن را به اجرا گذاشت.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15102 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: khabaronline.ir تاریخ خبر: 1392/03/06 تعداد مشاهده: 1831
سافت گذر