کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738272362 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316482 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چرا منبع اینترنت گران است؟

به اعتقاد يك ارائه‌كننده خدمات اينترنت، گراني اين خدمات به دليل گران بودن منبع اينترنت است، زيرا در حال حاضر اينترنت توسط شركت ارتباطات زيرساخت ارائه مي‌شود و اين در حالي است كه شركت‌هاي خصوصي مي‌توانند آن را از خارج از كشور ارزان‌تر وارد و طبيعتا با قيمت كمتري به كاربران عرضه كنند.

محمد اسمي - مدير يك شركت اينترنتي  اظهار كرد: بحث دسترسي كاربران به اينترنت پرسرعت يكي از مهمترين دغدغه‌هاي كاربران در كشور است. البته اين اتفاقي است كه از بيش از 10 سال گذشته در كشورهاي پيشرفته جهان به وقوع پيوسته و در كشورهاي آسيايي نيز از حدود پنج سال است كه عمومي شده است.

وي افزود: در كشور ما به دليل بسترهاي ضعيف مخابراتي و عدم همكاري و درواقع بروكراسي مخابرات، كاربران نتوانستند به صورت بسيار گسترده به پورت پرسرعت دسترسي داشته باشند و عليرغم تمايل و نياز به دسترسي به ADSL امكان استفاده از آن را نداشتند.

اسمي ادامه داد: سرعت پايين اينترنت و كيفيت پايين آن نيز از ديگر مباحثي است كه مشكل‌ساز شده و كاربران از آن شكايت دارند؛ به اعتقاد من اگر اجازه دهند كه بخش خصوصي برروي همان بستر مخابراتي و با رعايت ضوابط در نظر گرفته شده اينترنت را وارد كند طبيعتا بسياري از مشكلات و دغدغه كاربران حل مي‌شود.

وي موضوع محدوديت‌هاي قانوني را از موارد ديگر در اين زمينه ذكر كرد و گفت: محدوديت براي ارائه سرويس اينترنت به كاربران وجود دارد، مثلا ما براي يك كاربر خانگي، محدوديت ارائه سرويس اينترنت را داريم و نمي‌توانيم بيش از 128 كيلوبيت بر ثانيه را ارائه دهيم و به طور كلي محدوديت پورت پرسرعت از موارد مهم و مشكلات و دغدغه‌اي است كه كاربران آن را بيان مي‌كنند و اين محدوديت‌ قانوني است.

اين ارايه‌دهنده خدمات اينترنت تصريح كرد: برخي كاربران اينترنت تقاضاي بيش از اين ميزان را دارند و زماني كه نمي‌توانند از اين ميزان استفاده كنند، شاكي مي‌شوند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1541 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1388/10/20 تعداد مشاهده: 1288
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر