کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737669629 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316405 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل به سانسور اینترنت در چین پایان می‌دهد

گوگل در بيانيه غافلگيركننده‌اي اعلام كرد به‌دنبال مجموعه حملات اينترنتي كه فعالان حقوق بشر چيني را هدف گرفته بودند، به سانسور موتور جست‌وجوي Google.cn پايان مي‌دهد.

 گوگل سانسور نتايج جست‌وجو در چين را متوقف كرده و ممكن است به فعاليت‌هايش در اين كشور به طور كامل پايان دهد.

بنا بر اعلام گوگل، اين شركت به همراه دست كم 20 شركت ديگر در ماه دسامبر هدف حملات اينترنتي قرار گرفت كه در طي آن تلاش شده بود به اشتراك‌هاي جي ميل فعالان حقوق بشر چيني نفوذ شود.

تحقيقات اين شركت نشان داده اشتراك‌هاي فعالان حقوق بشر چيني كه از جي‌ميل در اروپا، چين يا آمريكا به طور مرتب استفاده مي‌كردند با استفاده از نرم‌افزار مخرب مورد رخنه قرار گرفته بودند اما گوگل معتقد است بيش‌تر اين حملات دفع شده و تنها اطلاعات جزيي مانند تاريخ ارسال و موضوع ايميل‌ها از دو اشتراك به سرقت رفته‌اند.

به گفته مدير حقوقي گوگل، اين شركت آگاه است كه مقابله با درخواست دولت چين در مورد فيلتر موتور جست‌وجوي اينترنت ممكن است به معني ناچار بودن به تعطيلي فعاليت‌هايش در چين باشد.

هيلاري كلينتون، وزير امور خارجه آمريكا نيز از پكن درخواست كرد درباره حملات هكري عليه گوگل و 20 شركت ديگر كه از اين كشور سرچشمه گرفته، توضيح دهد.

اين خبر تغييرجهت عمده‌اي براي اين پيشروي جست‌وجو محسوب مي‌شود كه مكررا بر تابعيت خود از قوانين چين براي مسدود كردن مطالب سياسي و اجتماعي مخالف در سرويس چيني‌اش تاكيد داشته و موجب شده اعتراض شديد مدافعان آزادي بيان و حتي برخي از سهامداران اين شركت برانگيخته شود.

گوگل كه مقر اصلي آن در مونتين ويوي كاليفرنيا است اعلام كرده فعاليت‌هاي چيني اين شركت ميزان جزيي از حدود 22 ميليارد درآمد ساليانه‌اش را تشكيل مي‌دهد. بنا بر پيش‌بيني تحليلگر جي پي مورگان، درآمد گوگل در چين در سال جاري ميلادي به 600 ميليون دلار مي‌رسد.

اگرچه گوگل محبوب‌ترين موتور جست‌وجو در جهان به شمار مي‌رود اما در چين با فاصله زيادي پس از شركت چيني بايدو كه بيش از 60 درصد بازار جست‌وجوي اين كشور را در اختيار دارد، در مكان دوم قرار دارد.

مدافعان آزادي بيان اميدوارند شركت‌هاي ديگري كه در چين فعاليت مي‌كنند نيز از گوگل پيروي كرده و استراتژي خود را در همكاري با دولت چين براي سانسور اينترنت پايان دهند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1569 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1388/10/23 تعداد مشاهده: 1481
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر