کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316302 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تدوین دستورالعمل تسریع رفع خرابی فیبر نوری

مدير کل مهندسي شبکه و امور استان‌هاي شركت ارتباطات زيرساخت گفت: شركت ارتباطات زيرساخت دستورالعمل‌هايي درباره تسريع رفع خرابي فيبر نوري در دست انجام دارد كه از آن جمله تجهيز كردن و در اختيار قرار دادن وسايل مورد نياز براي افرادي است كه در امر نگه‌داري فيبر نوري هستند.

محمدرضا نوبري - مدير کل مهندسي شبکه و امور استان‌هاي شركت ارتباطات زيرساخت -  گفت: با اين كار درواقع در زماني كه قطعي پيش مي‌آيد با دستورالعمل‌هايي كه به استان‌ها داده مي‌شود، تجهيزات آماده شده و به سرعت در اختيار مي‌گيرد تا خرابي مرتفع شود.

وي با تاكيد بر اينكه قطعي فيبر نوري دليل بر قطعي ارتباط نيست اظهار كرد: در بسياري مواقع با قطعي فيبر نوري مواجه مي‌شويم ولي اين قطعي، قطعي ارتباط را به همراه ندارد و با راهكارها و دستورالعمل‌ها مدت زمان قطعي را كاهش داديم.

به گفته او بعد از اينكه قطعي به وجود مي‌آيد، پس از تجزيه و تحليل دستورالعملي تهيه مي‌شود كه اين قطعي را به حداقل ممكن مي‌رساند.

وي تصريح كرد: در زماني كه قطعي به وجود مي‌آيد ما خسارت فيزيكي و ترافيكي داريم كه در خسارت فيزيكي مصالح و تجهيزاتي براي رفع خرابي استفاده مي‌شود و نيروي انساني نيز به آن محل اعزام مي‌شود كه اين وسايل و تجهيزات و نيروي انساني خود هزينه‌بر است و از طرفي فيبر نوري مربوطه هم حامل ترافيك بوده و قطعي ارتباط خود هزينه‌زاست.

 اگرچه قانون صيانت از حريم فيبر نوري كشور تهيه و تدوين و تصويب شده اما اجرايي كردن آن به آيين‌نامه اجرايي نياز دارد كه از سوي شركت ارتباطات زيرساخت تهيه و براي توافق به وزارت راه پيشنهاد مي‌شود.

تدوين آيين‌نامه اجرايي قانون صيانت از حريم فيبر نوري كشور بين وزارت ICT و وزارت راه در حال تدوين است و شركت ارتباطات زيرساخت براي تهيه و اجرايي شدن آيين‌نامه اقدامات لازم را انجام داده و در حال پيگيري است.

اين قانون مصوب شوراي نگهبان و مجلس است و طبق اظهارات مسوولان بايد هرچه زودتر تهيه و تدوين شود زيرا در اين آيين‌نامه به طور كامل موارد اجرايي قانون مشخص خواهد شد و اجرايي شدن اين آيين‌نامه‌ و تدوين آن تاثير به‌سزايي در حفظ حريم فيبر نوري و اجرايي شدن لايحه خواهد داشت.

به گفته مدير عامل شركت ارتباطات زيرساخت در اين آيين‌نامه چارچوب اجرايي مشخص و در تدوين آن از پيشنهادات وزارتخانه‌هاي ارتباطات، راه و ترابري و جهاد كشاورزي استفاده مي‌شود كه پس از آن بايد به تصويب هيات‌ وزيران برسد.

ظهوري‌فر يادآور شده بود: ساماندهي كابل‌كشي در مسيرهاي قانوني، باعث حفاظت از شبكه‌ فيبر نوري و كاهش قطعي‌هاي شبكه‌هاي ارتباطي كشور مي‌شود.

بر اساس ماده يک اين قانون حريم مسير عبور کابل فيبر نوري زيرساخت 2 متر اعلام شد که از سوي وزارت ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات تملک شده و هرگونه دخل و تصرف در آن با موافقت اين وزارتخانه امکان پذير خواهد بود. همچنين بر اساس ماده دو اين قانون، حريم مسير عبور کابل‌هاي فيبر نوري شبکه مادر مخابراتي کشور نصب شده در محدوده 100 متر از حريم راه‌ها موضوع ماده (17) قانون ايمني راه‌ها و راه‌آهن - مصوب 1349 و اصلاحات بعدي آن 2 متر (ازهرطرف يک متر) است و وزارت ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات مي‌تواند در مواردي که حريم ياد شده جزو اراضي موضوع ماده (1) اين قانون نيست، نسبت به تملک آن با طي تشريفات قانوني اقدام کند.

ماده سوم اين قانون هم تصريح مي‌کند مسير کابل‌هاي فيبر نوري شبکه مادر مخابراتي کشور که در منتهي‌اليه حريم راه‌ها و راه آهن واقع شده يا مي‌شود، فضاي اختصاصي ناميده مي‌شود و استفاده از آن با هماهنگي وزارت‌خانه‌هاي ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات و راه و ترابري امکان‌پذير خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1576 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1388/10/24 تعداد مشاهده: 13837
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر