کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316340 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با اندروید 4.3 جلی‌بین آشنا شوید: ظاهری آشنا با تغییراتی مفید

پس از درز اندروید ۴٫۳ برای نکسوس ۴ و گلکسی اس ۴ گوگل پلی، بالاخره نکسوس ۷ جدید به عنوان اولین دستگاه با اندروید ۴٫۳ رسمی معرفی شد. نسخه جدید اندروید نام و ظاهر آشنایی دارد اما تغییراتی ریز و مفید را با خود به همراه دارد.

Android-4.3

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ از آن‌جایی که اندروید ۴٫۳ کماکان Jelly Bean یا جیلی‌بیلی نامیده می‌شود می‌توان انتظار داشت که تغییرات زیادی به همراه نداشته باشد. قابلیت چندکاربری یا Multi-user که ابتدا در اندروید ۴٫۲ و نکسوس ۱۰ معرفی شد حالا می‌تواند کاربران را محدود کند؛ بدین ترتیب که می‌توانید دسترسی هر کاربر را به اپلیکیشن‌ها و رده سنی بازی‌ها محدود کنید.

اپلیکیشن‌های اندروید نیز آپدیت شده‌اند؛ Hangouts رسماً جایگزین Google Talk شده و Google Keep نیز به صورت پیش‌فرض روی سیستم‌عامل نصب شده است. اپلیکیشن‌های Google Drive، Chrome و Maps نیز تغییر کرده و بهبود یافته‌اند.

یک تغییر بزرگتر، تغییر رفتار اندروید با هشدارها یا همان نوتیفیکیشن‌هاست. به طور مثال می‌توانید تاریخچه‌ای از نوتیفیکیشن‌ها را مشاهده کنید حتی اگر آن را حذف کرده باشید. همچنین اپلیکیشن‌ها حالا به طور کامل به نوتیفیکیشن دسترسی دارند که برای ساعت‌های هوشمند و اپلیکیشن‌هایی با قابلیت همگام‌سازی نوتیفیکیشن‌ها مفید خواهد بود.

تغییرات دیگری نیز در هسته اندروید اتفاق افتاده است؛ برای نمونه OpenGL ES 3.0 توان گرافیکی اندروید را به طور کلی بهبود می‌بخشد و می‌توان انتظار داشت بازی‌ها روان‌تر و سریع‌تر اجرا شوند. بلوتوث ۴٫۰ کم‌مصرف یا Bluetooth 4.0 LE با ویژگی AVRCP 1.3 مصرف شارژ باتری را هنگام اتصال به گجت‌های همراه بلوتوثی کمتر می‌کند و امکان ارسال اطلاعات metadata مربوط به آهنگ را به اسپیکر‌های بی‌سیم فراهم می‌کند.

از این پس حتی اگر وای‌فای را خاموش کرده باشید در اپلیکیشن‌های مسیریابی به صورت خودکار چند ثانیه از آن برای تعیین موقعیت شما استفاده می‌شود. قابلیت رمزگذاری DRM نیز به عرضه‌کنندگان اجازه استریم امن محتوای ۱۰۸۰p را می‌دهد و اپلیکیشن Netflix جدید برای این منظور آپدیت شده است.

از ویژگی‌های دیگر اندروید ۴٫۳ می‌توان به تایپ راحت‌تر، پشتیبانی بهتر از فارسی و شماره‌گیر با قابلیت T9 اشاره کرد.

آپدیت اندروید ۴٫۳ برای گجت‌های نکسوس شامل گلکسی نکسوس، نکسوس ۴، نکسوس ۷، نکسوس ۱۰ همین امروز و همچنین مدل‌های گوگلی گلکسی اس ۴ و اچ‌تی‌سی وان به زودی از راه می‌رسد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15997 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/05/03 تعداد مشاهده: 3977
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

حالا هر کی! 1392/05/03 14:42
خوبه! گفته بودن یک روز بعد آپدیت 4.3 برای Nexus 7 میاد ولی هنوز که همچین چیزی نیست! ایشالا که خوب باشه و گوگل سوتی ای چیزی هم نداده باشه(مث دفعه قبل که ماه دسامبر نداشت!)lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung