کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9204 | مشاهده و دانلود: 740429189 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/01 | اعضاء: 316804 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رهبر ارتش الکترونیکی سوریه: ما به هک کردن ها ادامه می دهیم

کمپانی تولید و توزیع محتوای خبری Outbrain‌ این هفته هک شد و باعث شد تا برخی از اخبار واشنگتن پست، سی ان ان، تایم و .... به موضوعات مورد علاقه حمله کنندگان تغییر آدرس دهد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از خبرآنلاین؛ پشت این داستان هک نیز کسی نبود جز ارتش الکترونیکی سوریه (SEA) که می گوید همچنان به جنگ خود با دروغ نویسان درباره سوریه ادامه خواهد داد.

برایان رایس از دیلی بیست، با فردی که ظاهرا رهبر این گروه سایبری است صحبت کرده که می گوید دست از هک کردن بر نمی دارند، چرا که برعکس جلوه دادن اخبار سوریه توسط رسانه های غربی همچنان ادامه دارد.

در چند ماه اخیر اکانت سایتهای خبری مانند گاردین، آسوشیتدپرس، نیویورک پست و ... در توئیتر توسط ارتش الکترونیکی هک شد که بازتاب وسیعی نیز داشت.

رهبر ارتش الکترونیکی سوریه یه برایان گفت 15 بار اکانت توئیترشان بسته شده و اگر دوباره این اتفاق رخ دهد، آنها همچنان به حملات خود ادامه خواهند داد. وی تاکید کرد تا زمانی که رسانه های غربی به دروغ گویی های خود رد مورد حقایق سوریه ادامه دهند، آنها نیز دست از حملات سایبری خود بر نخواهند داشت. به گفت این جوان سایبری، هک اسوشیتدپرس و فاینشنال تایمز، ضربه بدی به امریکایی ها زد. مردمی که در گروه سایبری SEA قرار داشته و جزیی از حامیان اسد بوده که هویتشان معلوم نیست.

 

قبلا شایعه شده بود که دامنه اینترنتی SEA زمانی متعلق به Syrian technology group‌ وابسته به ریاست جمهوری بوده و پسر دایی بشار اسد در دبی و ... پشتیبان فنی آن بوده است. بعدا اعلام شد کمپانی مسوول مدیریت بر دامنه های سوریایی سایت آنها را از حیطه خود بیرون انداخته است.

از طرف دیگر در ماه می 2013 اعلام شد که این گروه 4 نفر هستند اما حالا گفته می شود 9 دانشجوی سوریایی که در خود سوریه زندگی می کنند این گروه را می چرخانند. رهبر گروه می گوید حتی تاکنون یک دلار هم از حکومت نگرفته اند. آنها دانشجو بوده و از سال 2011 شروع کرده اما اینک با هم بوده و متحد سرسخت شده اند.

.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16381 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: khabaronline.ir تاریخ خبر: 1392/05/29 تعداد مشاهده: 1330
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی 1392/05/29 14:14
نصرومن الله و فتح المبین

باید از هر طریقی که میشه با سلطه جهانی مبارزه کرد.

خدا قوت
ناشناس 1392/05/29 09:06
ای بابا اونا که عقل شون به این چیزا قد نمیده من بهتون قول میدم هکر ها 100%ایرانی هستند چون از نظر آی کیو اول ایران دوم مصر و سوم اسرائیل بقیه ول معطلند فقط تلاش خیلی بالایی دارند که خیلی از ایرانی ها ندارندlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus