کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316302 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اندروید 4.3 برای اولین بار روی اچ‌تی‌سی وان

به گزارش سافت‌گذر ؛ بعد از ماه‌ها انتظار، و در حالی که بسیاری منتظر عرضه اندروید 5 هستند، گوگل تا چند روز دیگر نسخه 4.3 از سیستم‌عامل خود را منتشر خواهد کرد.

 
رام کاستوم اچ‌تی‌سی وان بر اساس اندروید 4.3 جلی‌بین

اچ‌تی‌سی یکی از برندهایی است که همواره در انتشار آپدیت‌های جدید برای گوشی‌های هوشمند خود از سایر برندها عقب‌تر است. مثلاً اندروید 4.2.2 در انگلیس تازه ماه گذشته بود که برای گوشی‌های این کمپانی منتشر شد. با این حال، اگر خبری که امروز می‌خوانید صحت داشته باشد، شاید بتوان گفت این کمپانی دیگر در شمار عقب‌مانده‌های اندرویدی نیست.

یکی از برنامه‌نویسان انجمن XDA به نام LlabTooFeR توانسته است با دست یافتن به آپدیت رسمی جلی‌بین 4.3 یک رام کاستوم بر اساس آن طراحی و برای گوشی اچ‌تی‌سی وان منتشر کند. البته شرط استفاده از این رام کاستوم، باز بودن بوت‌لودر گوشی یا s-off بودن آن است. همین کاربر همچنین اعلام کرده که رام رسمی و «دست‌نخورده» نسخه 4.3 اندروید نیز در تاریخ 28 آگوست یعنی دو روز دیگر توسط گوگل منتشر خواهد شد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ گوشی اچ‌تی‌سی وان اولین گوشی‌ای است که می‌تواند به لطف برنامه‌نویسان انجمن XDA کار با نسخه 4.3 اندروید را تجربه کند.

رام Maximus HD 12 بر اساس فیرمور منتشر نشده نسخه 3.09.401.1 و دارای Sense 5 اچ‌تی‌سی است. در این نسخه عملکرد لانچر و انیمیشن‌های گوشی بهبود یافته است و کاربران اکنون می‌توانند در قسمت «بخش‌های مهم ویدیو» از آهنگ دلخواه خود استفاده کنند؛ سنس اکنون تصاویر گالری را هم با ریتم موسیقی در حال پخش، عوض می‌کند؛ برخی امکانات به بخش تنظیمات صدا افزوده شده است؛ و انیمیشن جدیدی هم زمانی پخش می‌شود که گوشی در حالت خاموش شارژ می‌شود. امکانات نسخه 4.3 اندروید نیز در این رام کاستوم وجود دارد؛ از جمله پشتیبانی از OpenGL 3.0 و قابلیت همیشه روشن ماندن مکان‌یابی وای‌فای. احتمالاً امکانات جدیدی نیز هنگام عرضه نسخه نهایی به اندروید 4.3 اضافه می‌شود.

دارندگان گوشی‌های اچ‌تی‌سی وان، برای نصب این رام باید دارای بوت‌لودر باز، قابلیت روت، و ریکاوری کاستوم باشند. همچنین باید مراقب باشند تا گوشی خود را بریک (خاموش) نکنند. راه دیگر نیز به شرط زندگی در آمریکا این است که مدتی صبر کنید. «جیسون مکنزی» عضو تیم اچ‌تی‌سی 17 آگوست در صفحه توییتر خود نوشت: «ما مسلماً به این موضوع اهمیت می‌دهیم و می‌خواهیم این نسخه جدید را تجربه کنیم؛ نسخه 4.2.2 یک آپدیت جزئی است، بنابراین ما تصمیم گرفتیم مستقیماً به سراغ نسخه 4.3 برویم.»

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16506 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/06/05 تعداد مشاهده: 2115
کلید واژه ها: ,
سافت گذر