کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

صدور مجوز ساخت برای 32 بازی رایانه‌ای در نیمه اول سال 92

شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای 32 بازی رایانه‌ای با موضوع‌های مختلف در نیمه اول سال 92 پروانه ساخت صادر کرد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این شورا پس از بررسی طرح ساخت بازی رایانه ای برای تولیدکنندگان بازی مجوز تولید صادر می کند.
براین اساس، بازی های رایانه ای «ماشین های افسانه ای» با سبک آرکید، «ماهک و ماهور» با سبک آموزشی، «نبرد فانتزی» با سبک اکشن سوم شخص، «نجات تخم مرغ» با سبک سکو بازی، «مجموعه بازی های کلاه قرمزی» با سبک کودکان، «لاک پشت های دوقلو» با سبک آرکید، «پنج خورشید» با سبک آموزشی، «مزرعه سبز» با سبک مدیریت، آرکید و کودکان، «نیسان شگفت انگیز» با سبک آرکید، «لگو فوتبال دستی» با سبک مسابقه ای، «پینکو» با سبک آرکید، «سرعت ممنوعه (سمند سریع)» با سبک مسابقه ای و شبیه سازی، «تانک من» با سبک مبارزه ای، «پله های صعود» با سبک سکو بازی، «کمان اهورایی» با سبک نقش آفرینی، «کلاغ و روباه» با سبک اکشن سوم شخص از بازیهایی است که مجوز ساخت دریافت کردند.
همچنین «خرمشهر» با موضوع اکشن سوم شخص، «هلیوم» با موضوع مسابقه ای، «آترین» با موضوع اساطیری و تاریخی، «بهترین دوست» با موضوع آموزشی و سبک کودکان، «جستجوگر» با موضوع سیاسی -  ارزشی  و سبک اکشن سوم شخص، «تمدن کهن» با موضوع تاریخی و اساطیری و سبک استراتژی، «مستر گل» با سبک ورزشی، «شهرنشینان» با موضوع اجتماعی و سبک استراتژی -نقش آفرینی، «صداقت» با موضوع آموزشی - اجتماعی و سبک نقش آفرینی، «توپی» با سبک ماجرایی اکشن اول شخص، «شاخ به شاخ» با موضوع علمی - تخیلی و سبک مبارزه ای و مسابقه ای، «تانک کوچولو» با سبک اکشن سوم شخص و موضوع حماسی، « ثروتمند دانا» با موضوع آموزشی و « رنگاشی» با موضوع کودکان و آموزشی عناوین دیگر  بازی هایی  را که پروانه ساخت دریافت کردند، تشکیل می دهد.
بر اساس اعلام شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، پروانه ساخت صرفا یک مجوز اولیه برای تولید بازی بوده و تأیید توانایی متقاضی در تولید محصول نیست. بنابراین پس از تولید، اخذ پروانه مالکیت و مجوز انتشار الزامی است.
متقاضیان دریافت پروانه تولید "بازی های رایانه ای" می توانند به وب سایت معاونت نظارت و ارزشیابی بنیاد ملی بازی های رایانه ای به نشانیwww.ebazi.org مراجعه و نسبت به دریافت و تکمیل فرم های مربوطه اقدام کنند. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17052 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: khabaronline.ir تاریخ خبر: 1392/07/08 تعداد مشاهده: 2625
سافت گذر