کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316253 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نرخ هشدارآمیز استفاده کودکان از گجتهای جدید

گجت

نتایج یک گزارش جدید نشان می دهد که تقریبا یک سوم از کودکان استفاده از تلفن های هوشمند و یا تبلت ها را پیش از صحبت کردن یاد می گیرند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات، حدود ۲۹ درصد کودکان استفاده از گجت ها را وقتی یاد می گیرند که هنوز نمی توانند یک جمله کامل ادا کنند و ۷۰ درصد از آنها تا رسیدن به سن ابتدایی در استفاده از این گجت ها ماهر می شوند.

این گزارش همچنین نشان می دهد که تا زمانی که کودکان ۹ ساله می شوند به طور متوسط ۱۱۶ پیام متنی و ۸۵ نامه الکترونیکی ارسال کرده اند.

۵۷ درصد از والدین به رغم این که اعتقاد دارند فرزندشان از استفاده از فناوری سود می برند هنوز هم نگران ایمنی آنها در هنگام استفاده از گجت ها هستند.

این نظرسنجی که از سوی گروه رسانه ای عقل مشترک انجام شده نشان می دهد که ۳۸ درصد از کودکان زیر ۲ سال از گجت هایی چون آیفون ها یا کیندل ها برای بازی یا تماشای فیلم استفاده کرده اند. در سال ۲۰۱۱ همین آمار تنها به ۱۰ درصد می رسید.

محققان اظهار داشتند که نتایج این تحقیق نشان دهنده یک تغییر بنیادین در شیوه مصرف رسانه توسط کودکان است که باید ندای بیدار باش برای والدینی باشد که برای سرگرم کردن کودکانشان رو به گجت ها می آورند اما با این کار به آنها صدمه می زنند.

توصیه کنونی آکادمی سلامت کودکان در آمریکا این است که کودکان زیر دو سال نباید از این نوع گجت ها استفاده کنند. جیم استویر از گروه رسانه ای عقل مشترک اظهار داشت کودکانی که حتی نمی توانند راه بروند به سمت تلویزیون می روند با با انگشت خود حرکاتی چون کارکردن روی آی پد و آیفون را تقلید می کنند.

این تحقیق سرعتی را که موبایل ها و سایر گجت ها به جزئی از زندگی حتی زندگی کودکان تبدیل می شود نشان داده و نتایج آن را با یک تحقیق مشابه در سال ۲۰۱۱ مقایسه کرده است.

در سال ۲۰۱۱ ، ۳۸ درصد از کودکان زیر هشت سال از یک تلفن و یا کیندل استفاده می کردند اما امروز این آمار در مورد کودکان زیر دو سال صادق است. در سال ۲۰۱۱، حجم زمانی که کودکان زیر هشت سال روی تلفن و یا تبلت سپری می کنند تنها ۵ دقیقه در روز بود اما امروز این رقم به ۱۵ دقیقه رسیده است.

این تحقیق با عنوان “صفر تا هشت: استفاده کودکان از رسانه در سال ۲۰۱۳″ براساس نظر سنجی در آمریکا از ۱۴۶۳ کودک زیر هشت سال انجام شده است. به رغم افزایش استفاده از گجت ها، تلویزیون هنوز هم در صدر رسانه هایی قرار دارد که توسط کودکان مورد استفاده قرار می گیرند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17590 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/08/09 تعداد مشاهده: 2482
سافت گذر