کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9144 | مشاهده و دانلود: 733515965 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316083 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

اولین چاپگر سه بعدی تمام رنگی دنیا ساخته شد

چاپگر 3 بعدی

یک شرکت تخصصی چاپگرهای سه بعدی نخستین و تنها چاپگر سه بعدی تمام رنگی را وارد بازار کرد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، شرکت “۳D Systems” (سیستم های سه بعدی) اخیرا با پروژه Ara موتورولا همکاری داشته تا به این شرکت سازنده تلفن های هوشمند در چاپ سه بعدی قطعات دستگاه های تلفن های هوشمند کمک کند.

اولین چاپگر سه بعدی تمام رنگی دنیا با هدف چاپ سه بعدی پیکسل به پیکسل طراحی شده است که کیفیت برتری را در سطح محصول چاپ شده به نمایش می گذارد. خروجی چاپگر ProJet 4500 به پشتیبانی نیاز ندارد و محصول نهایی را با سرعت و با کمترین ضایعاتی چاپ می کند.

قسمت های پلاستیکی تمام رنگی و نیمه رنگی توسط مواد پلاستیکی سخت کننده شبیه به پودر به صورت لایه به لایه با یک لیزر تولید می شود این امر موجب می شود که رنگها بایکدیگر ترکیب شده و حالتی یکدست داشته باشند که این امر ویژگی متمایز کننده اولین چاپگر سه بعدی تمام رنگی با تکنیکی است که اکثر چاپگرهای سه بعدی امروز بازار از آن استفاده می کنند.

اگرچه چاپگرهای سه بعدی مدل های سه بعدی رنگی تولید می کردند اما رنگ آنها تنها به یک رنگ محدود شده بود و مواد خام را نمی توانستند ترکیب کنند تا سایر رنگ ها را بدست آورند.

شرکت ۳D Systems تأکید کرده است که اولین چاپگر سه بعدی تمام رنگی دنیا از سیستم نمونه سازی سریع استفاده می کند و محصول نهایی نیازمند پردازش پس از چاپ نیست.

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت و زمان عرضه این محصول به بازار وجود ندارد اما قرار است که این شرکت چاپگر سه بعدی تمام رنگی ProJet 4500 را در نمایشگاه ” یورو مولد” که از امروز ۱۲ آذر تا جمعه ۱۵ آذر در فرانکفورت آلمان برگزار می شود، به نمایش بگذارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18177 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/09/13 تعداد مشاهده: 2142
سافت گذر