کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9193 | مشاهده و دانلود: 739650242 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/27 | اعضاء: 316695 | نظرات: 37901
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تحلیلگر کمپانی «مانی مپ»: مایکروسافت و اپل به زودی یکی می‌شوند!

به گزارش سافت‌گذر ؛ تحلیلگران هر زمینه گاه پیش‌بینی‌هایی می‌کنند که... «شنیدنی» است، حتی اگر باورکردنی نباشد. به نظر شما ادغام مایکروسافت و اپل از این دسته پیش‌بینی‌ها است؟

همه ما عادت داریم پیش‌بینی‌های تحلیلگران مختلف را درباره دنیای فناوری بشنویم و اکثراً هم بعد از خواندن یا شنیدن این پیش‌بینی‌ها سری تکان می‌دهیم باز به زندگی عادی خود برمی‌گردیم. اما هرچند وقت یک‌بار، یکی از این تحلیلگرها پیش‌بینی‌ای می‌کند آن‌قدر دور از واقعیت، آن‌قدر غیر ممکن که با هیچ برداشتی معنا پیدا نمی‌کند؛ آن‌قدر که شنونده باید با ذهن خود درگیر شود تا بتواند بفهمد منظور تحلیلگر از گفتن این حرف‌ها چیست.

 
«کیث فیتزجراد» تحلیلگر کمپانی مطبوعاتی «مانی مپ» وارد می‌شود!

«کیث فیتزجرالد» تحلیلگر کمپانی «مانی مپ» که به برنامه «فاکس بیزنس» شبکه فاکس آمریکا دعوت شده بود تا درباره دو غول دنیای فناوری یعنی مایکروسافت و اپل نظر دهد، معتقد است شرایط بازار این دو کمپانی را مجبور به همکاری نزدیک‌تر و نهایتاً تبدیل شدن به یک کمپانی خواهد کرد. وی می‌گوید: «این یکی از باورنکردنی‌ترین معامله‌های تاریخ است، اما در عین حال کاملاً امکان دارد اتفاق بیفتد. به نظر من اپل و مایکروسافت در چند سال آینده نه تنها مجبور هستند با هم همکاری کنند، بلکه ممکن است در پنج تا ده سال آینده حتی با هم ادغام شوند؛ چون باید با دنیای اندروید و فیس‌بوک مقابله کنند.»

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ «استوارت وارنی» مجری برنامه هم به اندازه الآن من و شما از شنیدن صحبت‌های فیتزجرالد شگفت‌زده شد و بعد از آن‌که با صدای بلند گلوی خود را صاف کرد، جواب داد: «اممم... دارم سعی می‌کنم معنای حرفتان را بفهمم...» و فیتزجرالد هم جواب داد: «دقیقاً!»

وارنی که توانسته بود جلوی خنده خود را بگیرد، به فیتزجرالد یادآوری کرد که قانون‌گذاران آمریکا اجازه ادغام این دو کمپانی را به هم نمی‌دهند؛ حتی اگر خود این دو هم چنین تصمیمی بگیرند. وی ادامه داد: «البته پیش‌بینی جالبی است؛ اما در حال حاضر صرفاً یک پیش‌بینی است. درست است؟»

فیتزجرالد جواب داد: «بله فعلاً صرفاً پیش‌بینی است. اما وقتی نگاه می‌کنید چه اتفاقی دارد می‌افتد، وقتی می‌بینید اپل به دنبال چه اهدافی در دنیای گوشی‌های هوشمند است، وقتی به طرح «یک مایکروسافت» نگاه می‌کنید و ترکیب دستگاه‌های مختلف با هم؛ محتوا مهم است، امنیت مهم است. با کاربرانی طرف هستیم که وارد هزاره سوم شده‌اند؛ با شهروندان سالخورده‌ای که به دستگاه‌های کاربردی و سیستم‌عامل‌های ساده روی همه دستگاه‌های خود نیاز دارند.»

به گزارش سافت‌گذر ؛ ما تا کنون چند بار فیلم این مصاحبه را نگاه کرده‌ایم و صحبت‌های فیتزجرالد را هم بارها و بارها خوانده‌ایم؛ اما هنوز نمی‌توانیم بفهمیم منظور او از این صحبت‌ها چیست، یا این‌که چرا فکر می‌کند فیس‌بوک تهدیدی علیه اپل و مایکروسافت است و در نتیجه این دو کمپانی باید با هم ادغام شوند.

 

به هر حال، اگر شما توانستید از صحبت‌های آقای فیتزجرالد به نتیجه‌ای برسید یا دلیل ادغام مایکروسافت و اپل را کشف کنید، حتماً در بخش نظرات ما را هم بی‌خبر نگذارید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18343 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/09/21 تعداد مشاهده: 1763
سافت گذر
نظرات بینندگان

meysamvb 1392/09/23 02:08
شاید این بدبخت یه چیزایی میدونه که ماها نمیدونیم.مثلا شاید فیس بوک داره رو یه پلتفرم منحصر به فرد کار میکنه که هنوز علنی نشده.اما به هیچ وجه نمیتونه تهدیدی برای مایکروسافت باشه و همینطور آندروید هم نمیتونه.اما اگه اوبونتو رو میگفت،شاید یکم قابل درک بود.چرا که اولین گوشی تحت سیستم عامل اوبونتو هم معرفی شده.پس یک قدم به ویندوز نزدیکتر شده.
مهدی 1392/09/22 00:20
بنده هم هم چیزی نفهمیدم ، شدنی نیست، عمرا!
ناشناس 1392/09/21 14:49
منظورش مشخصه کمپانی هایی مثل سامسونگ جای اپل را در حال تصاحب هستند که این برای نوچه های سازمان امنیت و اطلاعاتی آمریکا مانند اپل و مایکروسافت کابوس می باشد پس باید هر چه سریع تر وبه هر نحو دست به کار شوند تا عرصه را نبازند تا بتوانند به حکم رواییشان بر جهان احاطه پیدا کنند و در این راه هر کاری مانند ادغام این دو شرکت تعجب آور نیست.
مسعود 1392/09/21 12:37
اگر منظور این شخص دسترسی فیس بوک به دیتای تعداد افرادی هست که در فیس بوک وجود دارند و فیس بوک میتونه خیلی راحت تر دیتا ماینینگ انجام بده و رضایت مصرف کننده رو بدست بیاره ، با اینحال باز هم به نظر من فیس بوک یک پلتفرم محسوب نمیشه .

که البته اگر آندروید هنوز وارد حوزه ی desktop replacement نشده با اینحال برای اپل یک تحدید محسوب میشه اما برای کاربری دستکاپ محسوب نمیشه ! اپل شاید به مشکل بربخوره ، اما این مشکل باعث نمیشه بخوان با هم ترکیب بشن .
مفعلا که ماکروسافت به نظره من دور از خطره با اینکه به شدت در طراحی ویندوز 8x و کاربر پسند بودن آن خرابکاری کرده اما اونقدر نیاز استفاده هست که همچنان کاربران به استفاده ازش ادامه میدهند .