کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316232 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راهاندازی آزمایشی كنترل DNSSEC برای تضمین دریافت پاسخ از سرورها

مدير مركز ثبت دامنه ir. از راه‌اندازي آزمايشي كنترل DNSSEC براي نخستين بار در ايران خبر داد.

عليرضا صالح با اعلام اين خبر افزود: هنوز پروتكل راه‌اندازي DNS يا Name Sarver كه جهت ارتباط دادن دامنه به فضاي ميزباني استفاده مي‌شود، در جهان نهايي نشده است اما طبق آمار به جز ايران حدود 20 TLD (دامنه‌هاي مرتبه‌ اول) در جهان از امكان DNS بهره مي‌برند.

وي تاكيد كرد: با فعال شدن امكان بهره‌برداري از DNS كاربر مطمئن خواهد بود كه از كارگزار و سروري كه سوال كرده است جواب مي‌گيرد.

صالح با تاكيد بر اين كه در حال حاضر ممكن است هكرها در مسير سوال و جواب‌هاي DNS قرار بگيرند و پاسخي اشتباه داده و كاربر را به سايت ديگري جز درخواست كاربر وصل كنند، تصريح كرد: DNSSEC اتصال صحيح به سايت مورد نظر براي دريافت پاسخ‌ها را تضمين مي‌كند و مانع از سمي كردن جواب توسط هكرها مي‌شود.

مدير مركز ثبت دامنه ir. خاطر نشان كرد: DNSSEC در اتصال هيچ خطايي نخواهد داشت، هر چند ممكن است اشتباه در ديتاي موجود جوابي جز آنچه كه كاربر خواسته است ارائه دهد و اين يعني سيستم نرم‌افزاري خطا ندارد مگر اينكه اطلاعات صحيح نباشد.

او درباره‌ زمان نهايي شدن پروتكل DNS در جهان گفت: مركز مهندسي اينترنتي (IETF) در حال نهايي كردن پروتكل DNS است اما زمان نهايي شدن آن مشخص نيست.

به گفته صالح سيستم DNSSEC تا قبل از سال 1388 به طور آزمايشي براي مدت شش ماه راه‌اندازي مي‌شود. اين راه‌اندازي تمام كاربران را به طور عموم شامل مي‌شود و تنها براي بخش خاصي از كاربران نيست.

وي با بيان اين كه كاربران بعد از راه‌اندازي مي‌توانند زير دامنه‌ DNSSEC .ir به طور رايگان دامنه ثبت كنند، اظهار كرد: در دوره‌ شش ماهه آزمايش DNSSEC، مركز ثبت دامنه به كاربراني كه به ثبت دامنه در اين زير دامنه پرداخته‌اند آموزش‌هاي فني را از طريق سايت مركز و يا در صورت استقبال از اين طرح با برگزاري دوره‌هاي آموزشي ارائه مي‌كند.

 

منبع: گفت‌وگوي خبرنگار فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 184 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تاریخ خبر: 1387/12/28 تعداد مشاهده: 1121
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر