کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316350 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وب‌کم لپ‌تاپ‌های اپل از شما جاسوسی می‌کنند

اپل

محققان بر پایه مطالعات جدید خود دریافتند، آن دسته از رایانه‌های MacBook اپل که تا پیش از سال ۲۰۰۸ تولید شده‌اند نسبت به حملات جاسوسی آسیب‌ پذیرند و وب‌کم‌های آن‌ها این فرصت را برای هکرها ایجاد می‌کند تا بدون روشن شدن چراغ مربوطه فعال شوند و مورد سوءاستفاده قرار گیرند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، اگرچه این مطالعه روی رایانه‌های MacBook تولید شده تا پیش از سال ۲۰۰۸ انجام شده است، اما محققان امنیتی می‌گویند که بیشتر لپ‌ تاپ‌های شرکت اپل مجهز به وبکم داخلی این مشکل را دارند و در معرض آسیب جدی هستند.

لازم به ذکر است که مسئله جاسوسی وبکم لپ‌ تاپ‌های اپل از کاربران برای مدت‌های طولانی مطرح شده است. طی چند سال اخیر بسیاری از افراد برای جلوگیری از این اتفاق جلوی لنز وبکم خود را بسته‌اند تا تنها در مواقع لازم از آن‌ها استفاده کنند.

این فرآیند به دنبال جلوگیری از جاسوسی افراد معمولی یا مراکز دولتی آمریکایی صورت گرفته است تا امکان هرگونه تخلف در این زمینه از بین برود.

به هر حال، بسیاری از افراد از پوشاندن لنز وبکم‌ها خودداری می‌کنند و بر این باورند که این ابزار تنهای زمانی فعالیت خود را آغاز می‌کند که چراغ مربوط به آن روشن شود. به عقیده این افراد اگر وبکم لپ‌ تاپ آن‌ها هک شده باشد، باید چراغ مربوط به آن روشن شود تا مورد سوءاستفاده قرار گیرد.

اما کارشناسان امنیتی می‌گویند که فرآیند یاد شده به این صورت دنبال نمی‌شود و این جاسوسی می‌تواند بدون روشن شدن چراغ وبکم هم انجام شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18521 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/10/03 تعداد مشاهده: 1982
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1392/10/03 20:45
امنیتت کشته طرفداراتو اپل