کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

2 میلیون و 718 هزار دلار؛ جایزه گوگل برای نفوذ به سیستم عامل کروم!

اگر رابط کاربری کروم او اس را دیده باشید و بدانید که این سیستم عامل با اپلیکیشن‌های تحت وب کار می‌کند شاید تصویر کنید نفوذ به آن کار آسانی است؛ اما گوگل برای اثبات نفوذناپذیری کروم یک جایزه ۲٫۷۱۸ میلیون دلاری تعیین کرده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ در توضیحات چهارمین دوره از مسابقات سالانه Pwnium گوگل جایزه نفوذ به Chrome OS را ۲٫۷۱۸۲۸ میلیون دلار اعلام کرده است. علاقمندان به ریاضی و مهندسان حتماً می‌دانند که این عدد در واقع همان عدد e یا نِپِر است و گوگل به همین دلیل چنین مبلغ عجیبی را در نظر گرفته است.

Hacker-Chromium

همچنین گوگل برای کارهای ساده‌تری مانند نفوذ در سطح سیستمی و یا مرورگر در یک یوزر وارد شده یا میهمان مبلغ ۱۱۰ هزار دلار و برای نفوذ Device persistence مبلغ ۱۵۰ هزار دلار را تعیین کرده است. هکرها می‌توانند از میان یک کروم بوک ۱۱ اچ‌پی وای‌فای تنها و یا کروم بوک ایسر C720 برای نفوذ یکی را انتخاب کنند. همچنین برای یافتن حفره‌ها و Exploitهای “قابل توجه” مانند اکسپلویت در کرنل در طول فرآیند رندر، اکسپلویت تخریب حافظه در پرووسه مرورگرهای ۶۴ بیتی و یا شکست دادن KASLR نیز جایزه‌هایی تعیین شده است.

جرج لوکانجلی اوبز، یکی از مهندسان امنیتی گوگل می‌گوید: امنیت هسته اصلی و هدف پروژه کرومیوم گوگل است و برای همین چنین رقابت‌های امنیتی را برگزار می‌کنیم تا از محققان امنیت دنیا یاد بگیریم. مسابقاتی مانند Pwnium به ما کمک می‌کند تا کرومیوم را حتی امن‌تر از گذشته کنیم. امسال هم Pwnium 4 در مورد Chrome OS در ماه مارچ و در کنفرانس امنیت CanSecWest در ونکور برگزار خواهد شد.”

گفتنی است سال گذشته کسی موفق به نفوذ به لایه‌های دفاعی کروم نشد هر چند که جوایز نسبتاً کوچکی به برخی هکرها اعدا شد. اطلاعات بیشتر را در مورد این مسابقه می‌توانید مستقیماً از وب‌سایت کرومیوم گوگل بخوانید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19062 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/11/06 تعداد مشاهده: 1860
سافت گذر