کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316236 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پرینترهای جدید سامسونگ در Forum 2014

سامسونگ مدعی است که اولین چاپگر مجهز به فناوری NFC دنیا مدل Xpress C460 این شرکت است. اغلب چاپگرهایی که سامسونگ در فروم امسال خود به نمایش در آورده از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند و کاربر تنها با نزدیک‌کردن تلفن‌هوشمند مجهز به NFC خود به این چاپگرها،‌ قادر خواهد بود تا تلفن خود را با چاپگر جفت نموده و نسبت به چاپ اسناد و تصاویر خود توسط پرینتر اقدام کند.




به گزارش سافت‌گذر به نقل از برترین ها؛ نرم‌افزار مربوط به این چاپگرها بر روی ابزارهای اندرویدی و همچنین iOS قابل نصب هستند و کاربر از طریق این ابزارها قادر به چاپ بی‌سیم محتوای مورد نظر خود از تلفن یا تبلت خواهد بود.

اما سامسونگ تنها کاربران عادی را هدف قرار نداده و به شرکت‌ها نیز توجه ویژه‌ای داشته است. این شرکت پلتفرم تحت‌وب خاصی را توسعه داده که بدون سرور، امکان چاپ اسناد از طریق وب را میسر می‌کند. به این ترتیب تمام ابزارهای داخلی شرکت قادر به ارسال چاپ به چاپگر خواهند بود.



چاپگر مدل ProXpress M2880  تا 28 صفحه در دقیقه و چاپگر مدل ProXpress C1860 تا 18 صفحه در دقیقه چاپ می‌کنند. این چاپگرها از اپلیکیشن Samsung’s mobile print نیز پشتیبانی می‌کند. دارندگان موبایل‌های Galaxy می‌توانند به طور مستقیم محتوای مورنظر خود را چاپ کنند. سرویس Google Cloud Print نیز در این چاپگرها پشتیبانی می‌شود.

 

سامسونگ با معرفی Business Core Printing Solutions به کاربران تجاری، تجهیزات چاپ بی‌سیم را ارائه می‌دهد. این راهکار، امکاناتی را فراهم می‌کند که نیاز به اتصالات با سیم را در محل کار از بین می‌برد. همچنین با این ویژگی که در پرینترها و چندکاره‌های سامسونگ وجود دارد، نیاز به سرور جداگانه را از بین می‌رود. در سال 2010، سامسونگ پلتفرم XOA را معرفی کرد که تاکنون، به دلیل نیاز به امکانات سخت‌افزاری بالا، در پرینترهای مدل بالای A3 در دسترس بود. به همین دلیل سامسونگ، پلتفرم مبتنی بر وب XOA را معرفی کرد که نیاز به امکانات سخت‌افزاری بالا را از بین می‌برد و با اکثر پرینترهای مدل پایین A4 و چندکاره سازگار است. این پلتفرم به کامل بر مبنای وب کار می‌کند و در تمام ابزارهای هوشمند و سیستم‌عامل‌های مختلف قابل استفاده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19321 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1392/11/21 تعداد مشاهده: 3033
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

Asus_35 1392/11/22 14:51
علم در مقابل ژاپن و چین زانو میزنه
علی جوادی 1392/11/22 10:04
چند وقته نبودم و دلم واسه خبرهای توپ سافت گذر و سامسونگ معظم تنگ شده بود...
به افتخار کمپانی برتر حال و آینده دنیا