کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316272 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گلکسی اس 5 سامسونگ زودتر از موعد در کره ارائه شد

پرچمدار جدید سامسونگ در کشور کره پیش از موعد تعیین شده قبلی توسط یک اپراتور مخابراتی روانه بازار شده است. کمپانی کره‌ای اعلام نموده که از اقدام SK Telecom مبنی بر ارائه ناگهانی و پیش از موعد این دستگاه بی اطلاع بوده و در حال بررسی جوانب این موضوع است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ قرار است گلکسی اس 5 سامسونگ روز 11 آوریل (22 فروردین) وارد بازارهای جهانی شده و تا پایان ماه میلادی در 150 کشور جهان عرضه گردد. اما به نظر می‌رسد که این زمان برای سرویس‌دهنده مخابراتی کره‌ای SK Telecom زمان زیادی محسوب می‌شده، چرا که این اپراتور از دیروز پرچمدار جدید سامسونگ را با قیمت 866,800 وون روانه بازار نموده است.

دلیل تعجیل اپراتور کره‌ای برای رساندن گلکسی اس 5 به دست مشتریانش این است که به خاطر ارائه بسته‌های تشویقی غیرقانونی به مشتریان جدید، توسط دولت آن کشور تنبیه شده و حق ندارند در طول ماه‌های آوریل مشتریان جدیدی را جذب کنند.

این موضوع بدان معنا است که اپراتورهای SK Telecom، KT Corp و LG Uplus مجبورند از زمان آغاز عرضه رسمی گلکسی S5 تا پایان آن فقط به تماشای یکه‌تازی رقبای خود بنشینند. به همین دلیل SK Telecom وارد بازی جدیدی با سامسونگ شده و S5 را پیش از موعد مقرر قبلی روانه بازار کرده است. یکی از مقامات SK Telecom به خبرگزاری Korea Herald گفته:

ما فقط می‌خواهیم این دستگاه را حتی‌المقدور هر چه زودتر به دست مشتریان داخلی‌مان برسانیم. دلیل این موضوع این است که نزد مشتریانمان بدقول نشویم.

سامسونگ امروز درباره این موضوع گفته است:

ما تعداد محدودی از تلفن‌های خود را برای اقداماتی نظیر بازاریابی و پیش‌فروش به اپراتورها ارائه نمودیم، ولی تصمیم SK Telecom برای ارائه این تلفن به بازار کره توسط خود آن شرکت و مستقل از سامسونگ گرفته شده است. ما برای آنها متاسفیم و در حال بررسی جوانب این موضوع هستیم.

اقدام اخیر SK Telecom واقعا امری بعید به نظر می‌رسید، چرا که ممکن است این کار منجر به به هم خوردن رابطه آن با بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده تلفن همراه در دنیا گردد.

سامسونگ ایران وعده داده که گلکسی اس ۵ در هفته آخر فروردین ماه روانه بازار ایران شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20089 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/01/11 تعداد مشاهده: 2155
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1393/01/12 01:29
سامسونگ شرکتی است کاملا علکی و درهم برهم است. یک ما نمیگذره و یک گوشی کاملا تکراری رو میزنه
علی جوادی 1393/01/11 22:30
دم سامسونگ ایران گرم...خوش به حال کسی که پول داره و میخرش