کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9174 | مشاهده و دانلود: 738579994 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/19 | اعضاء: 316549 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نکاتی سودمند جهت کار با اینترنت

با رعايت نکات و ترفندهاي زير، جستجوي بسيار راحت تر و سريعتري در هنگام کار با اينترنت خواهيد داشت.
● باز کردن لينک ها در صفحات جديد
با نگه داشتن کليد shift هنگام کليک بر روي يک پيوند يا لينک (مقصود همان کلمات يا عباراتي است که عموما آبي رنگ هستند و "کرزر" با رفتن بر روي آنها، به "دست" تبديل مي شود) و يا راست کليک کردن بر روي آن و انتخاب گزينه Open in new window پيوند مربوطه در يک صفحه جديد باز مي شود. اين کار به سرعت جستجوهاي شما کمک شاياني مي کند. شما براي باز کردن لينک ها در پنجره هاي جديد، محدوديت داريد. اگر تعداد زيادي پنجره باز شود ممکن است باعث "هنگ" کردن برنامه مرورگرتان شود. بنابراين بطور همزمان، حدود 10 تا 15 پنجره بيشتر باز نکنيد.
بقيه در ادامه مطلب
● خطوط و حروف به هم ريخته
اين مشکل بيشتر در سايت هاي فارسي ديده مي شود. در روي صفحه حاوي متن، کليک راست موس را فشار دهيد، از صفحه باز شده، در قسمت encoding گزينه UTF8 را امتحان کنيد.
درصورت برطرف نشدن مشکل در قسمت encoding گزينه هاي داراي کلمه Arabic را امتحان نماييد.
اگر در دو روش ذکر شده اشکال برطرف نشد،‌ ببينيد (احتمالا در صفحه اول سايت) آيا صفحه فارسي با قلم خاصي نوشته شده که از شما خواسته شده که : "ابتدا قلم ما را نصب کنيد"؟ در اينصورت مجبور هستيد ابتدا آن فونت را به شکل زير نصب کنيد:
1) فونت را دانلود کنيد.
2) در پنجره control panel روي fonts دوبار کليک کنيد تا پنجره مورد نظر باز شود.
3) گزينه Install new font را از منوي File همان پنجره Fonts انتخاب کنيد.
4) مسير فونت مورد نظر را از پنجره هاي ليست Folders، Drives همان پنجره مشخص کنيد. سپس فونت شما در پنجره کوچک list of fonts ظاهر مي شود.
5) حال آن را انتخاب و ok بزنيد تا فونت مورد نظر روي سيستم نصب شود. پس از اين با زدن refresh صفحه وب مورد نظر،‌ مي توانيد آن را به راحتي بخوانيد. ولي اگر باز مشکل داشتيد، روي صفحه وب، ‌کليک راست کنيد و در encoding گزينه User defined را انتخاب کنيد. قاعدتا" با refresh کردن بايد بتوانيد صفحه را بخوانيد.
(خوشبختانه با ورود ويندوز 98 و به بعد اين مشکل تا حد زيادي رفع شده است)
● نحوه ديدن فايل هاي Flash و PDF :
بسياري از صفحات و فايل ها در اينترنت به اين دو صورت مي باشند.
براي ديدن فايل هاي پويا يا Flash که به swf ختم مي شوند به برنامه Macromedia Flash Player احتياج است.
براي ديدن فايل هاي متني PDF نيز که به .pdf ختم مي شوند بايد از برنامه Adobe Acrobat Reader استفاده کنيد.
● مواجهه با سايت هاي شلوغ و گيج کننده
اگر وارد صفحه اول يک سايت شلوغ که داراي تعداد زيادي لينک، انواع جعبه ها و کادرهاي مختلف در نقاط مختلف صفحه مي باشد، شديد، بجاي صرف زمان زياد براي درک صفحه، سريعا به بالا يا به سمت چپ صفحه نگاه کنيد، ببينيد آيا کليدي به نام site map دارد يا خير، اگر چنين کليدي موجود بود با زدن آن به صفحه اي مي رويد که در آن تمام لينک هاي موجود در سايت بصورت فهرست آورده شده است. با خواندن آن مي توانيد سريعا بفهميد، در سايت چه صفحاتي با چه موضوعاتي موجود است.
به دنبال يک کلمه در يک صفحه مي گردم، چه کاري بايد انجام بدهم؟
گاهي وارد يک صفحه اي مي شويم که پر از مطالب مختلف است. مي خواهيم ببينيم توي اين صفحه راجع به مثلا" ايران صحبتي شده يا خير، به عبارت ديگر آيا در اين صفحه کلمه "ايران" آمده است يا خير.
کافيست در مرورگر IE ( يعني Internet explorer ) کليد View و سپس گزينه Find را انتخاب کنيم. و يا از کليد هاي ميانبر Ctrl + F استفاده کنيم. در صفحه اي که باز مي شود کلمه IRAN را تايپ کنيد، و کليد Find را فشار دهيد. اگر اين کلمه در صفحه موجود باشد آن کلمه در وسط صفحه آورده شده و هاي لايت مي شود. با فشردن مکرر کليد Find ديگر کلمات مورد جستجو در صفحه آورده مي شود.
● افزايش سرعت برقراري ارتباط يا Log-in شدن
البته اين ترفند فقط مختص ويندوز 98 مي باشد. براي حصول اطمينان از اينکه ارتباط شما در کمترين زمان ممکن صورت مي گيرد مراحل زير را طي کنيد:
در My Computer پوشه Dial-up Networking را باز کنيد. روي کانکشن مورد نظر خود راست کليک کرده و Properties را انتخاب کنيد. زبانه Server Types را انتخاب کنيد و مطمئن شويد که گزينه Log on to network غير فعال باشد و در کادر Allowed Network Protocols فقط TCP/IP انتخاب شده باشد.
● معرفي فرايندهاي اصلي
با تايپ آدرس صفحه وبي که در نظر داريد در قسمت Address Bar و زدن Enter و يا دکمه Go به آن صفحه دستيابي خواهيد داشت.
- دکمه stop فرآيند بارگزاري صفحه را متوقف مي کند.
- دکمه refresh يا کليد F5 کار بارگزاري صفحات را از نو شروع مي کند.
- دکمه Back صفحات باز شده در صفحه پيش رو را به قبل مي برد.
- دکمه Favorites صفحه را به ليست علاقمندي هاي شما اضافه مي کند. به اين صورت که در منوي Favorites با کليک بر گزينه Add To Favorites و با ايجاد يک فولدر و انتخاب نام مناسب اين صفحه به مجموعه علاقمندي هاي شما اضافه مي شود.
● کليدهاي ميانبر
- اگر پس از وارد کردن يک کلمه در نوار آدرس ( Address Bar ) از کليدهاي Ctrl + Enter استفاده کنيد، عبارت http://www و .com به اول و آخر آن اضافه مي شود.
- با Ctrl + N مي توانيد يک صفحه جديد باز کنيد.
● راهنماي جستجو در اينترنت :
در دنياي اينترنت به سادگي مي توانيد به مطالب و علاقمندي هاي خود دستيابي داشته باشيد. براي جستجوي مطالب در اينترنت احتياج به يک موتور جستجو مي باشد که ما قويترين و در عين حال ساده ترين موتور جستجوي اينترنتي يعني گوگل به آدرس http://www.google.com را پيشنهاد مي کنيم.
● جستجوي اساسي
براي جستجو در گوگل بايد کليدواژه مورد نظر خود را در کادر جستجو وارد کنيد و دکمه Enter را بزنيد ( يا برروي دکمه Search کليک کنيد ) تا صفحاتي که آن کليدواژه در آن ها وجود دارد و يا صفحاتي که به آن موضوع مرتبط مي شود بدست آيند. مثلا اگر کلمه music را در کادر جستجو وارد کنيد مهمترين سايت ها و صفحاتي که در زمينه موسيقي وجود دارند به ترتيب اهميت و پر مخاطب بودن آن ها فهرست مي شوند.
دقت داشته باشيد که گوگل به طور خودکار از جستجوي کلمات بسيار رايج مثل a ، for و how صرف نظر مي کند. همچنين نوشتن کلمات با حروف بزرگ يا کوچک با يکديگر فرقي نمي کنند.
● جستجوي ترکيبي
اگر به دنبال صفحاتي هستيد که داراي چند کلمه هستند جستجو به شيوه هاي زير است:
اگر دو يا چند کلمه را با 1 کاراکتر فاصله از هم تايپ کنيد، گوگل معمولاً صفحاتي را مي آورد که ترجيحاً همه آن ها با هم در يک صفحه باشند و ترجيحات بعدي اين است که اين کلمات را با فراواني بيشتر کلمات به فهرست نتايج وارد نمايد.
اگر به دنبال صفحاتي هستيد که حتماً 2 يا چند کلمه همزمان و با هم در يک جا باشند بين کلمات از + استفاده کنيد. به اين صورت که بين کلمات با يک کاراکتر فاصله از کلمه قبل از + استفاده کنيد. مثلا" اگر دنبال صفحاتي هستيد که در آن ها هم music و هم classic با شد بايد عبارت music +classic را در کادر جستجو وارد نماييد.
اگر قصد جستجوي يک عبارت خاص را داريد بايد اين عبارت در دابل کوتيشن يعني "" قرار بگيرد. مثلاً اگر مي خواهيد عبارت classic music را جستجو کنيد اين عنوان به صورت "classic music" خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2017 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1389/01/23 تعداد مشاهده: 1716
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر