کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737995369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316460 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل پردازنده‌های اینتل را رها می‌کند

به گزارش سافت‌گذر ؛ به نظر می‌رسد بعد از چندین و چند سال، اپل بالأخره از پردازنده‌های اینتل خسته شده و به دنبال استفاده از پردارنده‌هایی است که خودش ساخته است.

 
شایعات جسته¬گریخته¬ حاکی از آن است که شرکت اپل از عملکرد پردازنده‌های اینتل راضی نیست. اپل پس از آن‌که در سال 2005 معماری و ساختار پردازنده‌های «پاورپی¬سی» PowerPC را کنار گذاشت، به پردازنده‌های اینتل روی آورد و آن‌ها را در مجموعه رایانه‌های خانگی خود بکار برد. اما با آمدن آیفون 4 همه چیز دستخوش تغییر شد؛ این شرکت بر آن شد تا تراشه‌های مخصوص خود را تولید و در آیپد و آیفون‌ استفاده نماید.  

به گزارش سایت فرانسوی MacBidouille که در زمینه شایعات اپل کار می‌کند، این شرکت در حال حاضر به شدت درگیر ساخت رایانه‌های رومیزی و لپ‌تاپ‌های مکینتاش مبتنی بر ARM، و دانش تولید تراشه‌های آیفون و آیپد است. به گفته یک منبع آگاه، اپل در حال آزمایش پردازنده‌های ARM روی این دستگاه¬هاست: آی‌مک iMac با 4 تا 8 پردازنده 64 بیتی و چهار هسته‌ای، مینی¬مک با 4 پردازنده 64 بیتی چهار هسته‌ای و یک لپ‌تاپ 13 اینچی با مشخصات مشابه آی¬مک.

بنا به گزارش سایت فرانسوی مذکور، این دستگاه¬ها مراحل پایانی تولید را طی می‌کنند. هم‌چنین صفحه¬کلیدهای جدید و ترک‌پد بزرگ‌تر هم به آن‌ها اضافه گردیده است. لحاظ شدن این پدهای جدید بی‌دلیل هم نیست: برخی ویژگی‌های به سبک iOS که اپل به سیستم‌عامل OS X اضافه کرده با ترک‌پد کنترل می‌شوند، اما با ماوس نمی‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ اگرچه این گزارش ادعا می¬کند دستگاه¬ها مراحل ساخت و تکمیل را طی کرده‌اند و احتمالاً آماده معرفی هستند، ولی امکان دارد اپل هنوز آماده عرضه چنین محصولاتی نباشد. نکته این‌جاست که اینتل شریک دیرینه¬ اپل است؛ با آمدن این دستگاه¬ها و فناوری به کار رفته در آن‌ها، عملاً اپل در مقابل اینتل قرار می‌گیرد و این موضوع می‌تواند بیش از آن‌چه اپل می‌خواهد دردسرساز شود.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20855 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/03/08 تعداد مشاهده: 1280
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر