کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316239 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اچ‌پی از کروم‌بوک جدید بر اندروید پرده برداشت

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ سال پیش اچ‌پی و گوگل با همکاری هم Chromebook 11 را معرفی نمودند که با وجود اینکه چندان قدرتمند به حساب نمی‌آمد اما از نظر طراحی تنه به طراحی مک‌بوک‌های قدیمی اپل می‌زد که از جنس پلاستیک ساخته می‌شدند. امروز، اچ‌پی Chromebook PC را بعنوان کروم‌بوک جدید خود با صفحه‌نمایش 11.6 اینچی در کنار یک لپ‌تاپ مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید معرفی کرد.

 طراحی ظاهری Chromebook PC از آنچه اچ‌پی در Chromebook 11 ارائه کرده بود فاصله گرفته و شباهت بیشتری به برادر بزرگ‌تر آن یعنی Chromebook 14 دارد. لازم به ذکر است که بهترین ویژگی کروم‌بوک ۱۱، صفحه‌نمایش روشن و با وضوح بالای آن بود که با همان رزولوشن 768 × 1366 به Chromebook PC نیز منتقل شده است. این رزولوشن، سطح استاندارد اغلب کروم‌بوک‌های حال حاضر بازار بوده و اغلب در سایر نمونه‌ها نیز شاهد آن هستیم. وزن این دستگاه، ۲/۶۹ پوند معادل با ۱/۲۲ کیلوگرم بوده و تنها کمتر از یک اینچ ضخامت دارد. در دل این دستگاه، همان فضای ذخیره‌سازی همیشگی ۱۶ گیگابایتی کروم‌بوک‌ها با همراهی دو گیگابایت حافظه‌ی  رم قرار دارد که بر همین اساس نمی‌توان انتظار بهبود چشمگیری در عملکرد دستگاه نسبت به کروم‌بوک ۱۱ داشت. پردازنده‌ی ساخت سامسونگ نیز توان پردازشی مورد نیاز سیستم‌عامل  این دستگاه را تامین خواهد نمود. اچ‌پی عمر باتری ۶/۲۵ ساعتی را برای این دستگاه اعلام کرده که اندکی از نمونه کروم‌بوک‌های مشابه ساخت ایسر و دل در جایگاه پایین‌تری قرار می‌گیرد.

درست همانند Chromebook 14، کروم‌بوک جدید اچ‌پی نیز در رنگ‌های متعددی عرضه می‌شود که گزینه‌های سفید و فیروزه‌ای بعنوان رنگ‌های اصلی ارائه خواهند شد. اچ‌پی می‌گوید که قیمت Chromebook PC این شرکت ۲۴۹ دلار برای مدل وای‌فای خواهد بود که البته یک نسخه با پشتیبانی داخلی از 3G نیز در دست تولید است.

HP SlateBook Yellow 3 560

علاوه بر کروم بوک جدید، اچ‌پی از لپ تاپ ۱۴ اینچیSlatebook PC  مبتنی بر اندروید  رونمایی کرد. Slatebook PC که ۱۶ میلی‌متر ضخامت دارد توسط یک پردازنده‌ی تگرا ۴ ساخت انویدیا با همراهی ۲ گیگابایت حافظه‌ی موقت رم نیرو می‌گیرد و تا حداکثر ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز آن را همراهی می‌کند. صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی Slatebook PC از رزولوشن 1080p برخوردار بوده و از نوع لمسی است. این دستگاه با وزن ۱/۶۸ کیلوگرمی خود اندکی سنگین به نظر می‌رسد و با رنگ مشکی مزین به نوارهای زرد عرضه خواهد شد. Slatebook PC از ۶ آگوست و با قیمت ۳۹۹ دلار روانه‌ی بازار مصرف خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20896 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/03/12 تعداد مشاهده: 1353
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر