کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

HealthKit: بسته کامل سلامتی اپل برای iOS 8 رونمایی شد

شرکت اپل اپلیکیشن جدید خود HealthKit را که با نسخه هشتم iOS ادغام شده معرفی کرد. این برنامه به کاربران این امکان را خواهد داد تا بتوانند به ردگیری و بررسی بهینه اطلاعات مرتبط با فعالیت‌های بدنی و ورزشی خود بپردازند.


healthkit-apple-wwdc-2014

Apple-HealthKit
به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ این اپلیکیشن که با نام ساده Health در بین برنامه‌های موجود بر روی آیفون مشاهده خواهد شد رابط کاربری ساده‌ای را برای مشاهده اطلاعات مرتبط با سلامتی به صورت روزانه به شما نشان می‌دهد. از سوی دیگر می‌توانید سلامتی خود را به طور مدتی مورد بررسی قرار دهید.

Craig Federighi این برنامه را به عنوان پیشرفتی نرم‌افزاری در میان برنامه‌های این دسته برشمرده است. برای تجمیع اطلاعات، از اطلاعات دیگر برنامه‌های موجود نیز بهره گرفته خواهد شد. به عنوان مثال، شرکت نایک، یکی از اولین شرکت‌هایی است که از این قابلیت پشتیبانی می‌کند. Nike+ نیز از اطلاعات تغذیه و یا خواب شما استفاده کرده تا بتواند پروفایل‌هایی بهینه برای شما ایجاد کند.

شرکت اپل اعلام کرده به زودی همکاری‌ خود را با کلینیک‌ها و مراکز معتبر پزشکی افزایش می‌دهد تا کاربران بتوانند اطلاعات مربوط به چک‌آپ‌ها را نیز بر روی گوشی خود به اشتراک بگذارنند.

یکی از دلایل تولید برنامه‌های اینچنینی، علاقه کاربران برای خرید دستگاه‌های رهگیری اطلاعات مرتبط با فعالیت‌های بدنی و سلامتی افراد است. پیش از این شرکت اپل، سخت‌افزارهای مورد نیاز را در نسخه پیشین آیفون نیز قرار داده بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20921 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/03/13 تعداد مشاهده: 1790
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر