کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738253991 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316478 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تعطیلی بازی‌های آنلاین چینی در روز سوگواری زلزله

بازي‌هاي آنلاين، سرويس‌هاي موسيقي و بخش‌هاي ديگر وب‌سايت‌ها در چين براي روز سوگواري زلزله مرگ‌بار اخير در اين كشور تعطيل شدند.

 بازي آنلاين محبوب World of Warcraft، بخش‌هاي جست‌وجوي دانلود موسيقي گوگل در چين و بايدو و بازي‌هاي داخل سايت‌هاي شبكه اجتماعي جزء فعاليت‌هاي آنلاين تعطيل شده در اين روز بودند كه از سوي دولت چين اعلام شده بود.

اين تعطيلي يك روزه اجباري، نمونه كوچكي از دستورهاي غيرمنتظره مقامات چيني به شركت‌هاي اينترنتي فعاليت‌كننده در اين كشور به شمار مي‌رود.

بر اساس گزارش رسانه‌هاي دولتي، بيش از دو هزار نفر در زلزله اخيري كه در شمال غرب چين در استان چينگهاي به وقوع پيوست كشته شدند.

توقف فعاليت‌هاي سرگرمي عمومي به شكل دستور از هيات دولت اين كشور صادر شد و شامل كسب و كارهاي غيراينترنتي نيز بود. شركت‌هاي بازي آنلاين مانند شاندا آنلاين، تن سنت و نت ايز كه گرداننده World of Warcraft است، با ارسال يادداشت‌هايي در اينترنت اعلام كردند بازي‌هايشان براي يك روز تعطيل است.

گوگل و بايدو نيز لوگوهاي شركت خود در موتورهاي جست‌وجويشان را سياه و سفيد كرده و پيام‌هايي را درباره زلزله در بخش‌هاي موسيقي خود قرار دادند.

بازي‌ها در سايت شبكه اجتماعي چيني Kaixin001.com كه مانند فيس‌بوك محبوبيت دارد، قابل دسترس نبودند و Youku.com كه همانند يوتيوب، سايت اشتراك‌گذاري ويديو است، قابليت جست‌وجوي خود را غيرفعال كرده و ويديوهاي مربوط به زلزله را در بالاي صفحه اصلي‌اش قرار داد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2102 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/02/04 تعداد مشاهده: 1472
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر