کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تداوم افزایش سرعت اینترنت جهانی

بر اساس جديدترين گزارش از وضعيت سرعت اينترنت، از ميان 10 كشور يا منطقه صاحب سرعت اينترنتي بالا، هشت كشور شاهد افزايش سرعت در سه ماهه پاياني سال 2009 بودند.

 بر اساس گزارش وضعيت اينترنت Akamai، كره جنوبي، هنگ كنگ و ژاپن با متوسط سرعت اتصال بالاتر از 7.5 مگابيت در ثانيه در سه ماهه چهارم سال گذشته بهترين وضعيت را داشتند؛ اگرچه كره جنوبي كاهش 29 درصدي در كارآمدي سال به سال را تجربه كرد اما هم‌چنان با سرعت اتصال به اينترنت 11.7 مگابيت بر ثانيه كشور شماره يك جهان در اين زمينه است.

96 كشور در پايان سال 2009 شاهد سرعت اتصال به اينترنت كمتر از يك مگابيت در ثانيه بودند كه اندكي كمتر از 103 كشور پايين اين سرعت در سه ماهه سوم محسوب مي‌شود. تنها سه كشور يا منطقه - مايوت، واليس و فوتونا و گويانا - سرعت‌هاي كمتر از صد كيلوبيت بر ثانيه داشتند كه نسبت به سه ماهه سوم به كم‌تر از نيم رسيده‌اند.

در مجموع متوسط سرعت اتصال جهاني در اين مدت 1.7 مگابيت بر ثانيه بود كه نسبت به سه ماهه پيشين كاهش اندك يك درصدي داشت.

همچنين دستگاه‌هاي بيش‌تري به اينترنت متصل بودند. طبق يافته‌هاي Akamai، شمار آدرس‌هاي IP متصل به شبكه اين شركت 4.7 درصد نسبت به سه ماهه پيشين افزايش يافته و به 465 ميليون آدرس IP منحصر از 234 كشور مختلف رسيد كه 16 درصد افزايش در اين آدرس‌ها نسبت به پايان سال 2008 و 54 درصد افزايش نسبت به پايان سال 2007 را نشان مي‌دهد و در ميان اين كشورها آمريكا و چين 40 درصد از اين آدرس‌هاي IP را به خود اختصاص داده‌اند.

در نهايت حملات سايبري در اينترنت فراگير شده بود و Akamai شاهد انجام حملات از 198 كشور جهان بود و روسيه از نظر ترافيك حملات در صدر قرار گرفت، در حالي كه آمريكا و چين به ترتيب در مكان دوم و سوم قرار گرفتند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2103 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/02/04 تعداد مشاهده: 1475
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر