کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316362 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نمایی از iOS 8 : برنامه Messages و آپدیت های کاربردیش

ios-8-messages-hero

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ نسل جدید سیستم عامل اپل آی او اس  برای دیوایس های iPhone – iPod – iPad  به همراه قابلیت های بسیار زیاد و جدیدی می باشد . در واقع در این سیستم عامل جدید امکانات بسیار زیاد و جذاب تری نسبت به آی او اس ۷  مثل نوتیفیکیشن های جدید ، ویجکت ها ، کیبوردی حرفه ای تر و … دارا می باشد .

ما در این مطلب به مرور و بررسی از امکانات برنامه ی کاربردی Messages (‌مرکز پیام ) که یکی از مهم ترین و بهترین برنامه های آی او اس هست و همچنین در این نسخه شاهد تغییرات زیادی بودیم می پردازیم .

جالب هست بدانید خود اپل پیامی مثل زیر برای برنامه Messages  iOS 8 داده است :

کار های خودتان و مسیج هایتان را اینبار به صورت شگفت انگیز و حرفه ای تری نسبت به قبل ارسال کنید . پیام های سرگرم کننده و جذاب برای هم داشته باشید ، حتی وقتی به پیام ها فکر کنید تغییر خواهند کرد !

و اما چه چیز هایی در Messages – آی او اس ۸ تغییر کرده است :‌  

  • اپل به طور کلی تغییرات و آپدیت های جالبی  برای ارسال عکس و فیلم توسط iMessages در iOS 8 ایجاد کرده است ، همچنین قابلیت  ارسال صدای (‌Tap to Talk ) همانند برنامه های Whatsapp و Viber هم در آی مسیج اضافه کرده است  .در واقع باید گفت وقی برنامه Messages را در iOS 8 باز می کنید تازه متوجه قابلیت ها و طراحی جدید آن خواهید شد حتی وقتی روی گزینه Compose Message کلیک می کنید !
  • اولین تغییری که پس از وارد شدن به Messages در iOS 8 خواهید دید وقتی که می خواهید پیام را ارسال کنید گزینه ها به طور اتومات به قابلیت Tap to Talk تغییر میکند و می توانید با گرفتن دکمه Record صدای خودتان را به راحتی ضبط و حتی بشنوید سپس برای گیرنده به عنوان پیام صوتی ارسال کنید . همچنین گیرنده هم پیام هارا برای شما ارسال و آن هارا با کلیک کردن روی صدا بشنوید  .

 

ios8-messages-send-audio

 

  • اپل در این نسخه از Messages قابلیت و الگوی مشابهی مثل ارسال عکس برای ویدیوها به صورت راحت تری قرار داده است . شما باکلیک کردن روی دکمه دوربین و کشیدن دست به بالا  می توانید عکس های سریع بگیرید و همانجا ارسال کنید  و یا با کشیدن دست خود  به سمت راست ویدیو ضبط کنید، البته این روش گاهی اوقات استفاده می شود . راحت تر بگوییم این قابلیت از نسخه iOS 7 که باید برای عکس گرفتن حتما کلیک می کردید راحت تر هست در واقع فقط در این نسخه باید دست را بکشید تا عکس یا ویدیو بگیرید .

 

مشخصات iOS 8

 پس از ارسال پیام های صوتی یا ویدیویی همچنین می توانید آن هارا برای استفاده بیشتر در همان مسیج نگه دارید ،‌فقط کافیست روی گزینه پایین عکس تب کنید ( کلیک کنید ) . مدت زمان این پیام های ذخیره شده صوتی تصویری هم پس از ۲ دقیقه به صورت اتومات تمام خواهد شد .

  • در iOS 8 وقتی می خواهید عکس یا ویدیویی ارسال کنید فقط کافیست روی گزینه عکس کلیک کنید ، مشاهده می کنید که آپدیت های بسیار زیادی شده است و ارسال عکس را با محیط کاربری ساده و حرفه ای تری بسیار سریع تر انجام می دهد .
  • همچنین در iOS 8 وقتی روی گزینه ارسال عکس کلیک می کنید برای شما آخرین تصاویر گرفته شده و ذخیره شده را نمایش می دهد و دیگر نمی خواهد در لیست تصاویر خود برای ارسال انها جستجو کنید

 

ios8-send-camera-roll

  وقتی که در حال تایپ کردن هستید آیکون میکروفون به صورت اتومات به آیکون Send تغییر می کند .

قابلیت بسیار عالی در iOS 8 همان ایجاد گروه و چت گروهی می باشد . دوستان خود را برای شرکت در پیام ها دعوت کنید و به راحتی می توانید اسم گروه را از قسمت بالا Subject در حین گفتگو تغییر بدید . همچنین می توانید نوتیفیکیشن هم برای گفتگو های گروهی فعال و غیر فعال کنید .

 

  در همین موضوع قابلیت گفتگوی گروهی در iMessages شما می توانید حتی وقعیت دقیق فعلی خود را در نقشه برای فردی که در گروه انتخاب می کنید فعال کنید و یا موقعیت خودتان را حتی برای زمان مشخصی مثل :‌۱ ساعت یا حتی ۱ روز به اشتراک بگذارید . همچنین باقی افراد هم د صورت به اشتراک گذاشتن موقعیت خودشان شما می توانید روی نقشه مکان آنهارا مشاهده کنید .

  اگر در گفتگوی گروهی نیاز به ضمیمه کردن فایل دارید نگران نباشید ! در iOS 8 می توانید یک حرکت جذابی بزنید . به این صورت که عکس یا ویدیو خود را به همراه توضیحات و مشخصات مربوط در گفتگوی خود ضمیمه کنید (attachments ) .

 

  شما در نهایت امکان ذخیره سازی پیام های خودتان را در iOS 8 می توانید مشخص کنید !‌ در واقع با رفتن به تنظیمات :‌ Setting > Messages >Store Messages می توانید زمان ذخیره سازی پیام ها یا فایل های ضمیمه شده را برای بهینه کردن فضای دیوایس خود مشخص کنید ، به طور مثال ۳۰ روز یا ۱ سال پیام شما می تواند ذخیره بماند یا حذف شود .

  • و باز هم در iOS 8 کار ها راحت تر شده !‌ دیگر نیازی به توییک ها ندارید و با راحتی می توانید حتی بدون بسته شدن اپلیکیشن هایی که دارید به پیام هایی که دریافت می کنید در همان جایی که هستید پاسخ دهید . یا در صفحه لاک اسکرین هم پاسخ دهید و در نوتیکیفیشن از آخرین پیام ها با خبر باشید .

 

 


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21074 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/03/24 تعداد مشاهده: 1792
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر