کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316309 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Mesh network چیست و چگونه کار می‌کند؟

به گزارش سافت گذر به نقل از زومیت؛ در حالت معمول، برای اتصال به اینترنت باید از تأمین‌کنندگان خدمات این سرویس یعنی ISPها کمک بگیرید؛ اما با استفاده از روشی جدید، نیازی به آن‌ها نیست. زیرا، به شبکه‌ای از کامپیوترهای آنلاین که در نزدیکی‌تان قرار دارند متصل شده و خود بخشی از آن می‌شوید. به چنین شبکه‌ای که داده‌ها از یک کامپیوتر مرجع وارد و از طریق سایر دستگاه‌های متصل توزیع می‌شوند، شبکه‌ی مِش می‌گویند.

شبکه‌های مِش در ابتدا برای ایجاد ارتباط داخلی و بسته، میان رایانه‌های یک شرکت یا مجموعه‌ای محدود، مورد استفاده قرار می‌گرفتند. سال گذشته اپل، این فناوری را در نسخه‌ی هفتم iOS برای اتصال به شبکه‌ی جهانی وب مورد استفاده قرار داد. البته باید بدانید که یک شبکه‌ی مِش، کاملاً متفاوت از "تدرینگ" عمل می‌کند.

در چنین شبکه‌یِ چند شاخه و گره محوری، اطلاعات میان مجموعه‌ای از ایستگاه‌های متصل به هم (که می‌توانند لپ‌تاپ، رایانه شخصی، تلفن‌هوشمند یا تبلت باشند) جریان می‌یابد؛ بنابراین اگر یکی از دستگاه‌ها از شبکه خارج شود، کل مجموعه همچنان برقرار می‌ماند. شبکه‌ی مش می‌تواند بصورت کامل از اینترنت منفک شده و بصورت یک شبکه‌ی داخلی به فعالیت خود ادامه دهد؛ هر چند ممکن است دیگر خیلی مفید نباشد. در شبکه‌ی مش، کافیست یکی از کاربران به اینترنت با سرعت بالا متصل باشد؛ صرف‌نظر از اینکه از چه آی‌اس‌پی استفاده می‌کند، از نظر تئوری دیگر کاربران نیز قادر به استفاده از اینترنت خواهند بود. در ضمن، تا زمانی که پهنای‌باند کافی موجود باشد، هیچ محدودیتی برای تعداد رایانه‌های متصل وجود ندارد.

در حال حاضر، از این فناوری به طور آزمایشی در کشورهای استرالیا، مصر و ایالات متحده استفاده می‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21087 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/03/25 تعداد مشاهده: 1721
کلید واژه ها:
سافت گذر