کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316518 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تکنولوژی اندروید اوتو در گوگل I/O رونمایی شد

گویا گوگل قصد دارد در تمام قسمت های زندگی ما حضور داشته باشد! دسکتاپ، ساعت مچی ، گوشی تلفن و حالا نیزخودروی ما ، هر چند که اضافه شدن این سیستم به خودروها برند جهان کمی زمان بر است.  در مراسم گوگل I/O ، گوگل اقدام به معرفی و نمایش اندروید اوتو کرد، همانطور که قبلا نیز پیش بینی شده بود که این غول تکنولوژی جهان قصد چنین کاری را دارد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ شاید بتوان به جرات گفت این کار تقلیدی از CarPlay شرکت نوآور اپل است، در واقع “کارپلی”  تکنولوژی است که به شما امکان تماس ، کنترل و پخش موسیقی  و… را بر روی گوشی می دهد بدون اینکه اصلا نیاز باشد اسمارت فون خود را لمس کنید و جان خود را برای گوش دادن به مثلا یک اهنگ به خطر بیندازید!

در این رویداد معرفی، از یک خودروی Audi A3 برای نمایش نحوه عملکرد اندروید اوتو بهره گرفته شده بود که صفحه نمایش بسیار بزرگی را پیش روی ما قرار داده بود و استفاده از اندروید اوتو را لذت بخش تر کرده بود.


گوگل

گوگل می خواهد مطمئن شود که با کمک این سیستم شما نیازی به خواندن و دیدن ندارید به این معنا که به جای خواندن متون و یا پیگیری بصری، گوگل  قصد دارد به شما سیستمی مبتنی بر صوت را ارائه دهد. کافی است از سیستم بخواهید تا مسیر دسترسی به مثلا فرنسو در کالیفرنیا را به شما نشان دهد ، انگاه خواهید دید که خودرو این درخواست شما را اجابت می کند بدون اینکه لازم باشد غیر از صحبت کردن کار دیگری انجام دهید! البته این امکان نیز فراهم شده است که اگر خودرو منظور شما را به خوبی متوجه نشد و یا اینکه به دلایل تکنیکی مسیر اشتباهی را در پیش گرفت ، این انتخاب خودرو را کنسل نمایید و مجددا تلاش نمایید. به هرحال اینکه لازم نباشد به گوشی خود نگاه کنید خیلی ارزش مند است. اپ Audi بسیار عالی است و از طرفی در Google Musice بیش از ۱۰ اپ برای اجرای موزیک فراهم شده است مثلا امکان دسترسی به Spotify, Pandora و MLB At Bat فراهم شده است. رنگ بندی اپ ها با صفحه نمایش عالی تنظیم شده بود و شما به راحتی قادر به برقراری تماس و پاسخ به پیام ها با صدای خود هستید.

 گوگل

سرویس Android Auto  قرار است برای لیست بلندبالایی از خودروها شامل مزدا ، کیا ، فورد  و… بکار انداخته شود و گویا ایران خودرو و سایپا در این لیست قرار ندارند! پس بهتر است تا زمانی که این سیستم در ایران ورود نکرده است گوشی خود را در حین رانندگی دم دست خود داشته باشید!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21388 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/04/10 تعداد مشاهده: 1210
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر