کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316362 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اعتراض برزیل به فهرست سانسور گوگل

دادستان‌هاي برزيلي بر اين باورند ابزار جديد گوگل كه تقاضاي دولت‌ها براي دريافت اطلاعات كاربران يا برداشتن محتوا از سرويس‌هاي اين شركت را نشان مي‌دهد، انتقاد غيرموجه از كشورشان است.

گوگل هفته گذشته ابزار آنلايني را منتشر كرد كه نشان مي‌دهد اين شركت در كدام يك از كشورهاي جهان با فشار دولت‌ها براي حذف محتوا يا ارايه اطلاعات شخصي درباره كاربران مواجه است.

برزيل تقريبا در ميان صد كشور جهان با 291 تقاضا براي برداشتن اطلاعات و سه هزار و 663 تقاضا براي دريافت اطلاعات كاربران در طي شش ماه دوم سال 2009 درصدر قرار گرفت.

اين آمار شامل چين نيست زيرا تقاضاهاي سانسوري كه گوگل به هنگام فعاليت در سرزمين اصلي چين دريافت كرده، به دليل طبقه‌بندي شدن اين اطلاعات به‌عنوان اسرار دولتي، منتشر نشده‌اند.

يكي از دادستان‌هاي برزيلي كه بر گروه تحقيقات موارد هرزه‌نگاري كودكان و نژادپرستي در اينترنت رياست مي‌كند، اظهار كرد بيش‌تر تقاضاهاي برزيل به چنين مواردي مربوط بوده است.

به گفته وي، دولت برزيل هيچ نوع سانسوري اعمال نكرده و از نظر قانوني ناچار است موارد هرزه‌نگاري كودكان و نژادپرستي را بررسي كند و به اطلاعات عاملان اين جرائم نياز دارد.

بر اساس گزارش بيزنيس ويك، دادستان‌هاي برزيلي به دفتر گوگل در اين كشور دستور داده‌اند اسناد مورد استفاده براي گردآوري آمار از تقاضاهاي دولت را ارايه كند تا مردم دريابند هيچ اقدامي براي سانسور اطلاعات صورت نگرفته است.

مقامات گوگل حاضر به اظهارنظر در اين مورد نشدند اما طبق اطلاعات وب سايت توضيح دهنده اين ابزار، اين آمار شامل تقاضاهاي مربوط به هرزه‌نگاري كودكان نيست.

گوگل اعلام كرده است تقاضاهاي بالاي دولت‌ها در كشورهايي مانند برزيل و هند تا اندازه‌اي به دليل محبوبيت شبكه اجتماعي اوركات در ميان كاربران اين كشورها بوده است.

پس از برزيل كشورهاي ديگري كه دست كم هزار مورد تقاضا براي اطلاعات كاربران داشتند، آمريكا (سه هزار و 580)، انگليس (هزار و 166) و هند (هزار و 61) بودند.

بيش‌ترين تقاضا در مورد حذف يا ويرايش محتوا پس از برزيل با 188 مورد به آلمان مربوط بود و هند با 142 تقاضاي مربوط به اوركات در رتبه بعدي قرار گرفت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2139 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/02/08 تعداد مشاهده: 1493
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر