کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316306 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راه حل سریع برای مشکلات دارندگان آیفون و آیپد

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ بگذارید با  واقعیت روبرو شویم، گوشی های ما عالی نیستند! آنها می توانند کند عمل کنند، می توانند برای روشن شدن مشکل داشته باشند و از خالی شدن زود باتری رنج ببرند. اینها چند راه حل سریع برای مشکلاتی است که دارندگان آیفون و آیپد ممکن است با آنها روبرو شوند:

iphone

۱-مصرف باتری: عمر کم باتری مشکلی است که همه ی کاربران با آن مواجه هستند. غیر فعال کردن بروزرسانی برنامه های پیش زمینه، خاموش کردن آپدیت اتوماتیک برنامه ها و و تغییر دادن تنظیمات سرویس های مکان یابی می توانند مقدار زیادی در عمر باتری تاثیر داشته باشند. تنظیمات بروزرسانی برنامه های پیش زمینه از طریق رفتن به تنظیمات، گزینه ی General و انتخاب گزینه ی Background App Refresh قابل دسترسی است.می توانید بطور کامل این سرویس را غیر فعال کنید ولی بهتر است فقط برای برنامه هایی این گزینه را غیر فعال کنید که نیاز به بروزرسانی ندارند.

بعد, گزینه ی settings، گزینه ی privacy و انتخاب گزینه ی Location Services. به پایین صفحه بروید و گزینه ی System Services را انتخاب کنید. اگرچه بعضی از این گزینه ها برای بهبود یافتن تجربه ی کاربر طراحی شده اند اما باعث زودتر خالی شدن باتری شما می شوند. پیشنهاد می شود گزینه های iAds، Popular Near Me و  Frequent Locations را غیر فعال کنید. آپدیت اتوماتیک برنامه ها بسیار پرکاربرد است ولی باعث زود خالی شدن باتری شما می شود. از طریق رفتن به settings، گزینه ی iTunes and AppStore  و رفتن به پایین صفحه به گزینه ی Updates غیر فعال می شود.

۲-رابط کاربری کند یا هنگ کرده: آیا آیفون یا آیپد شما کند کار می کند؟ به settings رفته، گزینه ی General و بعد گزینه ی Usage زا انتخاب کنید. دستگاه ها معمولا وقتی شروع به کند کار کردن می کنند که حافظه ی داخلی آنها پر است. اگر مقدار زیادی بازی یا برنامه ی بی استفاده و یا عکس قدیمی دارید، یا آنها را پاک کرده یا به Cloud انتقال دهید. همچنین پیشنهاد می شود گزینه ی Parallax Wallpaper هم غیر فعال شود. در آیفون ۴ و ۴S از طریق گزینه ی General در Settings، گزینه یAccessibility و روشن کردن گزینه های Reduce Motion امکان پذیر است.

در مدل های جدید آیپد و همچنین آیفون ۵ و ۵S که با ios 7 کار می کنند، با رفتن به تنظیمات Wallpaper and Brightness، انتخاب گزینه ی LockScreen Wallpaper و غیر فعال کردن Perspective Zoom امکان پذیر است.همچنین انجام همین پروسه برای تصویر پس زمینه ی خانه هم پیشنهاد می شود.

۳-مشکلات ارتباطی: اگر در وصل شدن به بلوتوث، وای فای و یا انترنت تلفن همراه مشکل دارید، برای ۳۰ ثانیه گزینه ی Airplane Mode را فعال کرده و بعد دوباره برای متصل شدن امتحان کنید.

هنوز مشکل دارید؟ به settings رفته، به Reset رفته و گزینه ی Reset Network Settings را انتخاب کنید.

۴-پیامک های فرستاده نشده: اطمینان حاصل کنید که به اینترنت متصل شده اید. علامت تعجب قرمز کنار پیامک را انتخاب کرده و Try Again زا انتخاب کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، با راه اندازی مجدد تلفن همراه از طریق نگه داشتن همزمان دکمه های Home و Power مشکل را حل کنید.

۵-مشکلات همگام سازی(sync): مشکل همگام سازی وقتی رخ می دهد که بصورت آفلاین بخواهید به سرویسی متصل شوید. اگر مشکل وصل شدن به اینترنت را دارید، با این مشکل هم مواجه خواهید شد. اولا چک کنید که به اینترنت متصل هستید، دوما چک کنید که رمز عبور شما صحیح است و دوباره همگام سازی کنید.

هنوز مشکل دارید؟ حساب مربوطه را از گوشی خود پاک کرده و دوباره اضافه کنید. حساب های شما از طریق Mail، Contacts و calender در منوی Settings قابل دسترسی هستند.

۶-بسته شدن ناگهانی برنامه ها: اگر برای گوشی شما آپدیتی وجود دارد، حتما آنرا نصب کنید. همچنین برای کارکرد بهتر برنامه ها، برنامه ها نیز باید آپدیت شوند. اگر برنامه ای بطور ناگهانی بسته می شود یا پاسخ گو نیست، ۲ بار دکمه ی Home را فشرده، برنامه ی مربوطه را ببندید و اقدام به باز کردن دوباره ی آن کنید.

۷-صفحه نمایش بی پاسخ: ممکن است وقتی گوشی شما شروع به سؤ عمل می کند بخواهید گوشی خود را به دیواری بکوبید اما نیازی به ترس نیست. خیلی از مشکل ها فقط با یک راه اندازی مجدد (Restart) ساده حل می شوند. اگر آیفون شما کامل قفل شده است، دکمه های Power و Home را همزمان فشرده و نگه دارید تا لوگوی اپل را ببینید. این عمل دستگاه شما را مجددا راه اندازی می کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21495 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/04/16 تعداد مشاهده: 1384
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر