کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316306 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل و اپل هنوز برای هم شاخ و شانه می‌کشند

رقابت گوگل و اپل بر هیچ کس پوشیده نیست و نبرد این دو غول صنعت فناوری اطلاعات هر روز از سوی یکی از دو طرف تشدید مي‌شود. استیو جابز مدیرعامل اپل چندی پیش اعلام کرد که "گوگل مي‌خواهد ما را بکشد". او همچنین کمپین تبلیغاتی جدیدی را با عنوان iAd علیه استراتژی تبلیغات موبایلی گوگل به راه انداخته است.

از سوی دیگر گوگل هم بیکار ننشسته و پا به پای جنگ لفظی مدیرعامل اپل پیش مي‌رود. اریک اشمیت مدیر‌عامل گوگل اوایل سال میلادی جاری در اجلاس داووس در بیانیه‌ای جنجالی اظهار داشت: “ممکن است تفاوت یک تبلت و یک تلفن همراه بزرگ‌تر را به من بگویید؟”
اما به نظر مي‌رسد گوگل در جواب آی‌پد اپل، کامپیوتر تبلت خود را در دست ساخت دارد. روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که اشمیت در یک مهمانی خصوصی فاش كرده كه گوگل در حال طراحی تبلتی تحت سیستم عامل آندرویید است.
براساس گزارش این روزنامه، گوگل در حال همکاری با چند تولید‌کننده سخت افزار است تا پلات فورم آندرویید را که در ابتدا برای تلفن‌های همراه و در رقابت مستقیم با آیفون اپل طراحی شده بود، توسعه دهد. گوگل امیدوار است همانند اپل، فروشگاه نرم‌افزاری ويژه‌اي را برای تبلت خود ایجاد کند.

در ادامه گزارش نیویورک تایمز آمده است: گوگل یک گام فراتر مي‌گذارد، به طوری که در فکر ساخت یک تبلت، و در واقع کتابخوانی است که کارایی کامپیوتر را داشته باشد. اریک اشمیت در یک مهمانی خصوصی در لس آنجلس با یکی از دوستان خود درباره تبلت گوگل و اینکه این کامپیوتر فقط به سیستم عامل آندرویید مجهز خواهد بود، صحبت مي‌کند.

این نشریه مي‌افزاید: به گفته کسانی که مستقیما از پروژه تبلت گوگل خبر دارند، این شرکت در حال انجام مذاکرات پنهانی با چندین ناشر است تا نسخه دیجیتالی کتاب‌ها، مجلات و محتوای دیگر را روی این تبلت بارگذاری کند.

نیویورک تایمز به نقل از وب سایت Bits گفت: اشمیت به این بسنده نکرد و اظهار داشت شاید اولین تجربه گوگل در ساخت یک تبلت، چندان موفقیت آمیز نباشد. مدیر عامل گوگل با اشاره مختصر به آی پد عنوان داشت که نسل دوم آی‌پد هم با ارایه قابلیت‌های جدید، دستگاه بسیار بهتری نسبت به مدل قبلی خواهد بود، و این قضیه در مورد تبلت گوگل هم صدق مي‌کند. به اعتقاد اشمیت، ارایه یک تبلت ایده آل از سوی گوگل و اپل، تا دو، سه سال آینده طول خواهد کشید.

همچنین وب سایت Wired با اشاره به تعهد گوگل به پلات فورم متن باز اظهار داشت تنها تبلتی که مي‌تواند عملا با آی‌پد اپل رقابت کند، تبلت گوگل خواهد بود. در واقع گوگل مي‌تواند از همان بلایی که آیپاد بر سر شرکت‌های تولید کننده دستگاه‌های پخش موسیقی همراه مثل سونی آورد، اجتناب کند.

از سوی دیگر شایعات کاملا متفاوتی در مورد تبلت گوگل به گوش مي‌رسد که این دستگاه، به پلات فورم کروم مجهز خواهد بود.

سیستم عامل کروم، پلات فورم موبایلی وب محور گوگل است که برای نت بوک‌ها و لپ تاپ‌ها طراحی شده است. این سیستم عامل از این جهت در مقایسه با سیستم‌عامل‌هایی چون ویندوز و مکینتاش متمایز است که به طور خاص برای برنامه‌های تحت وب طراحی شده است. به این ترتیب تکیه بر نصب نرم‌افزارهای آفلاین به حداقل مي‌رسد و کاربران به برنامه‌های ابری روی مي‌آورند.

این پلات فورم برای کامپیوترهای تبلت که کاربری اصلی آنها گشت و گذار در اینترنت است، گزینه مناسبی به نظر مي‌رسد.

از آنجا که نرم‌افزارها تحت سیستم عامل کروم مستقیما از روی سرورهای آنلاین اجرا مي‌شود، نیاز به سخت افزار قدرتمند برای اجرای برنامه‌ها تا حد زیادی از بین مي‌رود و دامنه وسیع‌تری از دستگاه‌ها مي‌توانند از این برنامه‌ها استفاده کنند.

به تازگی اطلاعات و تصاویری در وب سایت Chromium.org، پایگاه رسمی پلات فورم کروم از سخت‌افزار و رابط کاربری تبلت گوگل منتشر شده است.

البته صحت این تصاویر نامعلوم است، زیرا به گفته این سایت، تصاویر مورد نظر رابط کاربری مفهومی تبلت گوگل و شکل احتمالی آن را نشان مي‌دهد و ممکن است تغییر پیدا کند. Chromium.org همچنین اذعان داشت که این تبلت “در دست ساخت” است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2159 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آي‌تي ايران تاریخ خبر: 1389/02/11 تعداد مشاهده: 1317
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر