کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

780 هزار خرید اینترنتی در کشور به ثبت رسید

در طول سال گذشته و بر اساس سياست هاي تعيين شده مبني بر ارائه سرويس هاي نوين در هر سال، پنج سرويس جديد راه اندازي شد و در راستاي توسعه تجارت الکترونيکي، تعداد خريدهاي اينترنتي با رشد 22 درصدي نسبت به سال 86 به 780 هزار عدد رسيد.

 

محمدحسن محبيان عراقي - مديرعامل شرکت پست - با بيان اين مطلب اظهار کرد: سرويس پيک ويژه يکي از سرويس هاي نوين راه اندازي شده در سال گذشته است و از ميان 30 شرکتي که تقاضاي ارائه اين سرويس را مطرح کرده بودند، هم اکنون پنج شرکت انتخاب شدند که از ميان آن ها سه شرکت فعاليت مي کنند.

 

او خاطرنشان کرد: بر اساس سياست هاي موجود بايد ساليانه بين پنج تا 15 سرويس از طريق تعريف و ايجاد سرويس هاي جديد و يا تبديل سرويس هاي فعلي به سرويس هاي جديد و تکميلي، به متقاضيان ارائه شود.

وي ادامه داد: سرويس هاي پست مستقيم تصويري، سه جواب قبول، پست خريد، خريد اينترنتي، پست ويژه، صندوق هوشمند و سيستم گوياي دوسويه از جمله سرويس هاي جديدي هستند که در چند سال اخير راه اندازي شده اند.

 

مدير عامل شرکت پست با اشاره به سرويس هاي نيابتي تصريح کرد: ابلاغيه دادگستري، ابلاغيه تامين اجتماعي، گواهي عدم سوء پيشينه، تاييديه تحصيلي، درخواست کارت ملي و خدمات خودرويي نيز از جمله سرويس هايي است که به عنوان امور نيابتي در پست پيش بيني شده است.

 

 منبع:

Iran IT Analysis and News

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 217 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تاریخ خبر: 1388/01/18 تعداد مشاهده: 1190
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر