کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738546920 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316531 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آی‌پد 28 روزه یک میلیون دستگاه فروخت


شركت اپل دوشنبه گذشته اعلام کرد کامپیوتر تبلت اپل رکورد فروش نسل اول گوشی موبایل آیفون را شکست و دو برابر سریع‌تر از آیفون به فروش یک میلیون دستگاه دست پیدا کرد. این در حالی است که تنها 28 روز از عرضه آی‌پد به بازار مي‌گذرد.

آسوشیتد پرس- بنا به اعلام اپل، آی‌پد يك ميليونيم جمعه هفته گذشته، یعنی روزی که نسخه 3G این دستگاه وارد بازار شد، به فروش رسید.

طی این دستاورد جدید، استیو جابز مدیر عامل اپل با “جادویی” خواندن آی‌پد اظهار داشت: تقاضا همچنان بالاتر از عرضه است و به شدت تلاش مي‌كنيم که این محصول جادویی را به دست مصرف‌کنندگان دیگر برسانیم.

عبور فروش تبلت اپل از مرز یک میلیون دستگاه در حالی صورت مي‌گیرد که انبار بسیاری از فروشگاه‌های آمریکا طی هفته گذشته از این محصول خالی شده و تقاضای کاربران برای خرید آی‌پد همچنان بالاست.

به گفته جین مانستر، تحلیلگر Piper Jaffray در میان 50 فروشگاه اپل که او و همکارانش از آنها پرس و جو کرده‌اند، فقط آی‌پدهای 3G یک فروشگاه تمام نشده بود و اکثر فروشگاه‌ها هیچ آی‌پدی براي فروش نداشتند.

نسخه اول آیفون که در سال 2007 وارد بازار شد، پس از 73 روز به فروش یک میلیون دستگاه رسید، اما آی‌پد تنها ظرف 28 روز، یعنی 5/2 برابر سریع‌تر از آیفون به این موفقیت دست یافته است.

آی‌پد اواخر ماه میلادی جاری وارد بازارهای جهانی مي‌شود و این یک میلیون دستگاه فقط فروش در ایالات متحده را در بر مي‌گیرد.

به گفته اپل، این شرکت به زودی تاریخ دقيق آغاز فروش جهانی آی‌پد را اعلام مي‌کند، اما پیش فروش این محصول از دهم مه 2010 (5 روز دیگر) آغاز خواهد شد.برنامه‌های آی‌پد هم مثل خود دستگاه به سرعت برق و باد مي‌فروشد. اپل ادعا مي‌کند تاکنون 13 میلیون برنامه آی‌پد و یک و نیم میلیون کتاب الکترونیکی از فروشگاه آنلاین iBook به فروش رسیده است. در حال حاضر حدود پنج هزار برنامه در فروشگاه برنامه‌های آی‌پد موجود است.

برنامه 10 دلاری پردازش فایل‌های ورد Pages، برنامه 3 دلاری نمایش دهنده اسناد متنی GoodReader، برنامه صفحات گسترده Numbers با قیمت 10 دلار و بازی 3 دلاری Pinball HD از پرفروش‌ترین برنامه‌های آی‌پد بوده است.کارشناسان از حالا پیش بینی مي‌کنند که عرضه “آی‌پد 2” در سال 2011، فروش نسل اول آی‌پد را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.

استقبال گسترده از نسل دوم محصولات اپل پیش از این در مورد آیفون نسل دوم که در سال 2008 مجهز به فناوری‌های GPS و 3G وارد بازار شد، اتفاق افتاده بود.به پیش‌بینی کارشناسان، نسل جدید آی‌پد به طور همزمان در سراسر جهان به فروش خواهد رسید. حافظه بالاتر، دوربین و چت تصویری از ویژگی‌هایی است که احتمال مي‌رود به آی‌پد 2 اضافه شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2192 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itmen.ir تاریخ خبر: 1389/02/15 تعداد مشاهده: 1351
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر