کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738272362 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316495 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سرقت کابل‌های مخابراتی و قطعی 9هزار شماره

از عصر روز چهارشنبه به دليل سرقت از كابل‌هاي مراكز مخابراتي وليعصر (عج) - يكي از مراكز منطقه 7 مخابراتي - و شهيد نصراللهي - يكي از مراكز منطقه 8 مخابراتي - به ترتيب چهار و پنج هزار شماره تلفن ثابت تحت پوشش اين مراكز، قطع شدند كه البته به گفته مسوولان سارقان كابل‌ها توسط نيروي انتظامي دستگير شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حجم سرقت كابل‌ها كه به دليل استفاده از مس آن صورت گرفته، به گفته مسوولان مخابرات از نظر مالي قابل توجه نيست اما مدت زمان صرف شده براي برقراري ارتباط مجدد و نيز هزينه‌هاي ترميم شبكه در كنار مشكلاتي كه براي مشتركان به وجود مي‌آيد، خسارت هنگفتي را به بار خواهد آورد.

محمد خجسته‌نيا - مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل شركت مخابرات استان تهران - در گفت‌وگو با ايسنا در بيان زمان اتصال قطعي‌ها اعلام كرد: تاكنون سه هزار شماره قطع شده در مركز مخابراتي وليعصر (عج) وصل شده و ارتباط هزار شماره باقي مانده نيز تا پايان وقت اداري امروز برقرار خواهد شد.

وي هچنين اظهار كرد: پنج هزار شماره قطع شده در مركز مخابراتي نصراللهي نيز به تدريج در حال وصل مجدد است كه تا پايان وقت اداري فردا، يك‌شنبه نهايي خواهد شد.

او روز پنجشنبه هم يادآور شده بود كه پيش از اين نيز در تهران، كرج و ديگر شهرهاي استان تهران در مراكز مخابراتي مختلف سرقت كابل انجام مي‌شد كه در سال‌هاي اخير با مراقبت‌هاي انجام شده كاهش پيدا كرده است.

 

به گزارش ايسنا اين نوع سرقت‌ها، معمولا ازسوي روابط عمومي شركت مخابرات استان تهران اطلاع‌رساني شده است اما اين بار ظاهرا به دليل تقارن با تعطيلات پايان هفته اطلاع‌رساني انجام نشده است.

به گفته مدير روابط عمومي شركت مخابرات استان تهران، قطع هزار و 200 شماره در منطقه پيروزي به سرقت‌هاي اخير ربطي نداشته و به دليل انجام عمليات كابل برگردان است كه تا پايان وقت اداري امروز دوباره وصل خواهند شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2224 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/02/19 تعداد مشاهده: 1465
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر