کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316268 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه‌ی آخرین آپدیت Infinity Blade III به عنوان حسن ختام

infinity_blade_sequel.0_cinema_640.0

 بالاخره پس از صرف‌شدن سال‌ها زمان برای عرضه‌ی نسخه‌های مختلف بازی Infinity Blade و منتشرشدن آپدیت‌های مختلف برای هر یک از سه نسخه‌ی آن، این سری بازی‌ها با آخرین آپدیتی که تحت عنوان Kingdom Come برای نسخه‌ی سوم Infinity Blade عرضه شد به پایان رسیدند. شرکت Chair Entertainment خبر عرضه‌ی این آپدیت و پایان سری بازی‌های Infinity Blade را چند وقت پیش اعلام کرده بود که نهایتاً روز گذشته شاهد تحقق این امر در اپ استور بودیم.

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ همانطور که در بند فوق نیز اشاره شد، آپدیت آخر تحت عنوان Kingdom Come برای نسخه‌ی سوم بازی است که محتوای مختلفی برای چند ساعت لذت‌بردن بیشتر از این عنوان را به همراه دارد. مواردی نظیر مراحل بیشتر، آیتم‌های بیشتر برای یافتن از گوشه و کنار، نقشه‌ها و دشمن‌های جدید و تعداد متعددی بهبود دیگر.

این آپدیت نه تنها آخرین آپدیت Infinity Blade III، بلکه آخرین آپدیت کل سری بازی‌های Infinity Blade است و از این رو انتظار عرضه‌ی نسخه‌ی جدیدتری از این عنوان در آینده نمی‌رود. همه ساله با عرضه‌ی نسخه‌ی جدیدی از دستگاه آیفون، پیش‌نمایش نسخه‌ی جدیدی از بازی‌های سری Infinity Blade را نیز در محل کنفرانس اپل شاهد بودیم. این سری بازی‌ها به دلیل گرافیک بالایی که دارند بهترین گزینه برای اپل جهت نمایش قدرت پردازشی آیفون جدید بودند. اما امسال کمپانی Chair آب پاکی را روی دست همگان ریخته و مانع از قوت‌گرفتن هر گونه خیال‌پردازی حول نمایش نسخه‌ی جدیدی از این بازی در کنفرانس ۱۸ شهریور امسال شده است.

 به مناسبت این رویداد، شرکت سازنده‌ی این بازی‌ها تخفیفی در قیمت Infinity Blade III اعمال کرده تا اگر تا به امروز توانایی خرید این بازی و تجربه‌ی انجام آن را نداشتید، اکنون شانس بیشتری برای همراهی با آپدیت آخر و لذت‌بردن از آن داشته باشید. بازی Infinity Blade III را می‌توانید با نصف قیمت و صرف ۲.۹۹ دلار به کمک این لینک از اپ استور خریداری و نصب کنید. در صورتی که پیش از این بازی را خریداری کرده‌اید، این آپدیت را هم اکنون به طور رایگان می‌توانید از اپ‌استور دانلود و نصب کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22469 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/06/15 تعداد مشاهده: 1625
سافت گذر