کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با قابلیت های جذاب Google Now اندروید آشنا شوید

Google Now دستیار صوتی ابزار های اندرویدی است که گوگل آن را با جست وجوی خود ادغام کرده است. در این مطلب با ۱۲ مورد از کار هایی که Google Now انجام می دهد،آشنا می شوید.

Google Now

۱- تنظیم تماس ها:

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ زمانی که می خواهید با Google Now ایمیل یا پیام متنی ارسال کنید، لازم نیست اسم رسمی شخص را به زبان بیاورید و می توانید میان بر هایی را مشخص کنید. برای انجام این کار لازم است Google Now ، بیشتر درباره مخاطبان شما اطلاعات داشته باشد. برای مثال اگر بخواهید برادر خود را به Google Now معرفی کنید، می گویید “call my brother” و سپس Google Now از شما می پرسد که کدام یک از مخاطبان برادر شما ست؟

۲-نقطه گذاری :

در Google Now حتی می توانید علایم و نقطه گذاری های متن راتنها با حرف زدن، در متنی که می خواهید به عنوان ایمیل ارسال کنید، قرار دهید. برای مثال می توانید بگویید:

Hey comma where are you question mark .

3-به Google Now لهجه بدهید:

به تنظیمات Google Now بروید، روی Voice تب کنید و بعد از آن Language را انتخاب کنید.

۴-یادآور تقویم بسازید:

اگر اپلیکیشن Google Calendar را روی دستگاه خود نصب داشته باشید، زمان های یادآوری مختلف در Google Now نشان داده خواهد شد.

۵-تاریخچه وب را فعال کنید:

اگر دوست دارید Google Now کارت های مرتبط با جست وجو های اخیری را که انجام داده اید، نشان دهد، فعال کردن این امکان جالب خواهد بود.

۶- از آخرین وضعیت پرواز مطلع شوید:

Google Now در یک کارت جداگانه، آخرین وضعیت پروازی راکه به دنبالش هستید ،نشان می دهد. برای فعال سازی این کارت خاص، لازم است شماره پرواز را جست وجو کنید تا در دفعات بعدی که Google Now را باز می کنید، کارت مخصوص آن نمایش داده شود.برای استفاده از این ویژگی تاریخچه وب (Web History) باید فعال باشد.

۷-تنظیم زنگ هشدار:

لازم است چیزی شبیه “Wake me up at 5:30 a.m tomorrow” را به زبان بیاورید تا هشدار زنگ برای زمانی که گفته اید، تنظیم شود.

۸- Google Now را به دسکتاپ خود بیاورید:

برای این کار ابتدا باید کروم بتا رادانلود و نصب کنید. زمانی که وارد این برنامه می شوید با اکانت گوگلی که در گوشی خود وارد کرده اید، در اینجا نیز از همان اکانت برای ورود استفاده کنید. اعلان های Google Now پس از آن در نوار وظیفه سیستم عامل شما نمایش داده می شود.

۹-اپلیکیشن  باز کنید:

اگر از دستیار شخصی خود باز کردن اپلیکیشن دلخواه را بخواهید، بی چون و چرا اپلیکیشن را برای شما ظاهر می کند.

۱۰-در گوشی خود جست وجو کنید:

اگر به دنبال یک موسیقی خاص، یک مخاطب یا یک محتوا در یکی از اپلیکیشن های دیگر می گردید از Google Now کمک بگیرید. تنها لازم است در نوار جست وجوی گوگل به دنبال اطلاعاتی که می خواهید بگردید. اما برای این که مشخص کنید Google Now می تواند به دنبال چه مواردی بگردد به تنظیمات Google Now بروید و به Phone Search مراجعه کنید.

۱۱- Google Now را شخصی سازی کنید:

اگر نمی خواهید هشدار هایی دائم پخش شود و دوست دارید یادآور ها را در صفحه اول Google Now ببینید با زدن دکمه ای شبیه چوب جادو در پایین صفحه، می توانید تصمیم بگیرید کدام کارت نمایش داده شود. همچنین می توانید از اپلیکیشن های جانبی برای آموزش دستورات بیشتر به Google Now استفاده کنید. برنامه Commandr کار هایی مانند خواندن ایمیل ها، پایین آوردن صدای زنگ و دستکاری تنظیمات مهم دستگاه را به Google Now اضافه می کند.

۱۲- Google Now را متوجه اشتباهش کنید:

دفعه بعدی که این اتفاق افتاد، پیش از این که حرف خود را تکرار کنید، ابتدای درخواست خود از Google Now بگویید: “No, I said” و در ادامه حرفی که Google Now اشتباه متوجه شده را بگویید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22638 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/06/24 تعداد مشاهده: 1840
سافت گذر