کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316348 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اختصاصی سافت‌گذر: «برس پیچ»، ابزار نقاشی آینده

به گزارش سافت‌گذر ؛ هدست‌های واقعیت‌مجازی در بازی‌های ویدیویی استعداد خود را نشان داده‌اند، اما این تنها حوزه‌ای نیست که این هدست‌ها می‌توانند در آن بدرخشند.

 

سونی، سامسونگ و فیس‌بوک همگی هدست‌های واقعیت‌مجازی سه‌بعدی تولید کرده‌اند. تا الآن، واقعیت مجازی را در دنیای بازی‌های ویدیویی درک کرده‌ایم، اما در زمینه «خلاقیت دیجیتال» این موضوع به چه صورت خواهد بود؟ برنامه «برس پیچ Tilt Brush» در همین راستا گام برداشته است.

استودیوی «اسکیلمن و هکت» Skillman & Hackett، خالق برنامه طراحی سه‌بعدی برس پیچ است. برای کار با این برنامه، کاربر هدست واقعیت مجازی را روی سر می‌گذارد و وارد دنیایی می‌شود که در آن خط، دیگر دو بعدی نیست، بلکه مارپیچ‌وار حرکت می‌کند. این تجربه سه‌بعدی، طراحی شده تا با قلم‌موی نوری طوری دست به طراحی بزنید که انگار جادوگر هستید. از‌طرفی، کار با برنامه به گونه‌ای درنظر گرفته‌شده که نسبت به برنامه‌های مشابه در گذشته، کاربرپسندتر باشد.

 

یکی از پایه‌گذاران این طرح، آقای «پاتریک هکت» این‌گونه به تشریح مطلب می‌پردازد: «هدف ما طراحی یک ابزار تفننی بوده، نه یک ابزار دقیق طراحی. هدف، این بوده که کاربر به آسانی و به‌سرعت تصاویر را بکشد و آن‌ها را به اشتراک بگذارد، طوری‌که با واقعیت مجازی جور دربیاید.

این در صحنه عمل، بدین معنی است که با برس پیچ می‌توان مانند فایل‌های تصویری متحرک GIF برخورد کرد؛ یعنی یک طرح ساده به انیمیشنی مبهوت‌کننده تبدیل شده و می‌توان آن‌را روی شبکه‌های سه‌بعدی به اشتراک گذاشت. درست است که برای شروع کار به یک هدست واقعیت مجازی نیاز دارید، بااین‌حال این نرم‌افزار با ماوس و صفحه‌کلید هم کار می‌کند و نیازی به ابزارهای ردیاب حرکات نظیر «حرکت» Move پلی‌استیشن یا «حرکت جهش» Leap Motion نیست.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ هکت در ادامه خاطرنشان می‌کند: «ما هدف‌مان بر این کار بوده و به آن محصولی «مورد پسند عامه می‌گوییم.» برای قلم زدن، ماوس در سطحی دوبعدی از طریق فضای سه‌بعدی حرکت می‌کند. مشکل این‌جاست که برای جابه‌جا شدن بین کارکردهای مختلف باید از صفحه‌کلید استفاده کرد؛ صفحه‌کلیدی که با داشتن هدست روی سر نیازی به آن نخواهید داشت! بدین منظور سعی بر این بوده تا حداقل نیاز به صفحه‌کلید باشد. هرچه کلیدها بیش‌تر باشد، کاربر بیش‌تر مجبور می‌شود با انگشتانش روی صفحه‌کلید بازی کند. البته این ابزار جای فوتوشاپ را نمی‌گیرد(!) اما برای ترسیم سریع یک تصویر، جواب می‌دهد. یکی دیگر از نمونه‌های موفق در رفع نیازهای نرم‌افزاری با استفاده از سخت‌افزار را می‌توان در برنامه «برگه» Paper آی‌پد دید.

یک سؤال هنوز باقی است: این رابط کاربری تا چه حد خوب عمل می‌کند؟ پاسخ این است که هنوز نمی‌دانیم. برس پیچ هنوز مراحل اولیه تولید را می‌گذراند و حتی نسخه آزمایشی بتای آن هم برای عموم عرضه نشده است. با این حال، کلیپ کوتاهی که از این محصول در یوتیوب منتشر شده، دنیای تجربه رسانه‌ای و برنامه‌های ابتکاری را به لرزه درآورده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22938 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/07/09 تعداد مشاهده: 2244
سافت گذر