کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316397 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ابر پرچمدار سونی، Z3X از راه می‌رسد

شایعه شده که سونی قصد دارد ابرپرچمداری را از خانواده‌ی تلفن‌های هوشمند سری Z به نام Z3X معرفی کند که مشخصات سخت‌افزاری خیره‌کننده‌ و بی‌سابقه‌ای را در خود جای داده است. این شایعه با انتشار ۲ تصویر از این گوشی مجهز به پردازنده‌ی اسنپ ‌دراگون ۸۱۰، در فضای مجازی گسترش پیدا کرد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ گوشی Z3X با سایز نمایشگر ۶.۲ اینچی از نوع QHD و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی٬ در حد و اندازه‌های یک فبلت بزرگ است؛ اما ظاهرا سونی بنابر شایعات منتشر شده٬ اسم سری  Ultra را برای این گوشی در نظر نگرفته است. قلب تپنده‌ی Z3X احتمالا پردازنده‌ی ۶۴ بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۱۰ با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم خواهد بود.

هیچ مشخصاتی درستی از دوربین Z3X منتشر نشده است؛ اما چیزی که متوجه‌ شدیم یک سنسور ۲.۳ اینچی در پشت دستگاه با گشودگی دیافراگم F/1.2 خواهد بود که احتمالا از یک سنسور ۲۰.۷ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. همچنین ادعا شده سونی از اولین سنسور منحنی (Curved) در این گوشی استفاده کرده است.

Xperia-Z3X-leaks

مقداری باور این مشخصات در این بازه‌ی زمانی سخت خواهد بود چرا که هم این مشخصات بسیار بالا و کمی دور از دسترس هستند و هم نتایج بنچمارک AnTuTu منتشر شده منتسب به این گوشی٬ اعداد و ارقام بسیار بزرگی را نشان می‌دهند. اما اگر این شایعات به واقعیت بپیوندد٬ ما شاهد جواب دندان‌شکن سونی به تکنولوژی Pureview نوکیا در بخش دوربین موبایل‌ها خواهیم بود.

هنوز هیچ تایید یا تکذیبی از سوی شرکت سونی درباره‌ی این شایعات منتشر نشده و حتی نمی‌دانیم این گوشی در چه بازه‌ی زمانی احتمال دارد به بازار عرضه شود٬. اما از آنجایی که پردازنده‌ی Snapdragon 810 قرار است در سال آینده‌ی میلادی در دسترس تولیدکنندگان قرار بگیرد٬ نباید انتظار عرضه ی این گوشی را حداقل در سال جاری داشته باشیم.

sonyxperiaflash zps2aa15ac4

شاید صحت این شایعه‌ها در کنفرانس CES یا کنگره‌ی جهانی موبایل که در ژانویه و فوریه برگزار خواهند شد٬ مشخص شوند. سونی هفته‌ی آینده نیز یک رویداد خواهند داشت؛ اما مطمئنا این رویداد برای معرفی اکسپریا Z3 در آمریکا خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22942 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/07/10 تعداد مشاهده: 1454
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر